Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Har de inte hängslen är de inte bibs.
Jbhb sa:Är benvärmare och korta cykelbyxor lika bra som ett par långa cykelbyxor?
Jbhb sa:Ska man ha hängslen eller inte?
Jbhb sa:Någon som vet några prisvärda cykelbyxor?
Rattnalle sa:Alltså hur definierar vi MTB här?
Jag tycker lycrabibs är jättebekvämt men skulle aldrig cykla i skogen med enbart sådana. Både byxorna och jag skulle se ut som fan efteråt efter all skog som skrapar mot en, både i cyklande och fallande läge.
Rattnalle sa:Jag tycker lycrabibs är jättebekvämt men skulle aldrig cykla i skogen med enbart sådana.
+1Henrik_E sa:Har de inte hängslen är de inte bibs.
Varför inte cykelbyxor? Som finns med eller utan bibs.Maakus sa:"Sport-kalsonger-med-vadderad-gren."
Tvärtom för mig, endast bibs om jag inte har ngt utanpå.JT sa:Men iaf jag kör alltid bibs innerst.
Jbhb sa:Okej då får de bli korta bibs.
Vad ska man tänka på med paddingen/blöjan ska den vara så tjock som möjligt eller hur tänker man?
HåkanC sa:Tvärtom för mig, endast bibs om jag inte har ngt utanpå.JT sa:Men iaf jag kör alltid bibs innerst.
Har jag tights, eller långbenta bibs, ytterst föredrar jag cykelbyxor innerst.
Bib shorts
Hur skulle jag eller ngn annan som läser det du skriver kunna veta det?'JT sa:Men skärp dig för fan Håkan! Du vet mycket väl att jag vet vad bibs är.
Jag har väl iofs oftast långbenta bibs ytterstRattnalle sa:Varför skulle man inte vilja ha bibs bara för att ytterbyxan är långbent?
HåkanC sa:Hur skulle jag eller ngn annan som läser det du skriver kunna veta det?'
Verkligen?JT sa:Därför att jag skriver det jag menar, inte vad jag inte menar.
+1Rattnalle sa:Alla är vi olika
HåkanC sa:Menar du då också att du har bibs med bibs och bibs utan bibs?
JT sa:HåkanC sa:Hur skulle jag eller ngn annan som läser det du skriver kunna veta det?'
Därför att jag skriver det jag menar, inte vad jag inte menar.
Är din inställning till alla som postar här att de inte vet vad de pratar om?
https://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt
Jag som är lång precis som du är har problem med att hängslen på korta bibs alla är för korta om byxan är lagom.Jbhb sa:Någon som vet några prisvärda cykelbyxor?