Projekt/RAW? Trek Session8
Jag skulle tro det, är det för kallt så stelnar medlet typ.Ok. Kanske är där det fallerade för mig. Körde med några få plusgrader ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle tro det, är det för kallt så stelnar medlet typ.Ok. Kanske är där det fallerade för mig. Körde med några få plusgrader ?
Tack tack :)) Aa ok då ska jag kika där sen när jag har tid. Vet du på ett ungefär vad det kan landa på i pris? Måste ha tag på lagerurdragare idag, nåt tips på egengjort mottages :)Ddt där blir hur bra som helst!
Jag brukar köpa kullager på kullagergrosisten.se. Bra utbud och bra priser.
Tackar ?Wow! Blev ju kanon! ??
Jag brukar köra med små hylsor och skruvstäd lr snabbtving för att ta ur länkagelager. Finns nog någon bild på när jag bytte i min enduro i endurotråden. Senast jag köpte till enduron blev det typ 200kr för alla 13st lager, från kullagergrossistenTack tack :)) Aa ok då ska jag kika där sen när jag har tid. Vet du på ett ungefär vad det kan landa på i pris? Måste ha tag på lagerurdragare idag, nåt tips på egengjort mottages :)
Dom som går att pressa ur i skruvstäd har jag fixat, men tänker på dom här som man inte kan pressa från andra sidan :/Jag brukar köra med små hylsor och skruvstäd lr snabbtving för att ta ur länkagelager. Finns nog någon bild på när jag bytte i min enduro i endurotråden. Senast jag köpte till enduron blev det typ 200kr för alla 13st lager, från kullagergrossisten
Prismässigt i runda slängar 15-40 kr/lager.Tack tack :)) Aa ok då ska jag kika där sen när jag har tid. Vet du på ett ungefär vad det kan landa på i pris? Måste ha tag på lagerurdragare idag, nåt tips på egengjort mottages :)
Såklart :)
???Prismässigt i runda slängar 15-40 kr/lager.
Som "lagerurdragare" brukar jag köra med dorn och hammare. Det gäller att knacka försiktigt omlott runt om så det inte blir byrålådseffekt bara. Sabba de gamla lagren gör inget så knacka där du kommer åt om det så är på tätningen.
Ipressning med gängad stång, lämplig hylsa från hylsnyckelsatsen och diverse brickor muttrar osv. Pressa endast på ytterringen annars sabbar du lagerbanorna
4 olika sorters lager är det och jag hittar 2 på grossisten
Dom jag inte hittar är:
3803 LLB-W
17286 VRS TPX
Jäkla djungel med lager ?
3mm tjock instegslist till bil får fungera som ramskydd på undersida, skönt att slippa höra smattrandet av småsten dessutom :)
Bra ide! Snyggt och funktionellt. Var köpte du denna? Funderat på att göra något liknande på min hoj.3mm tjock instegslist till bil får fungera som ramskydd på undersida, skönt att slippa höra smattrandet av småsten dessutom :) Visa bilaga 403456
Bra ide! Snyggt och funktionellt. Var köpte du denna? Funderat på att göra något liknande på min hoj.
Wish ? Har så på min andra cykel oxå, jäkligt effektivt. Värm på med hårfön så sitter det som satan, är 3M tejp ?Bra ide! Snyggt och funktionellt. Var köpte du denna? Funderat på att göra något liknande på min hoj.
? Titta vad jag hittade på Wish för ett bra pris!Har du någon länk? Annars får jag väl ta mig en titt![]()
Det vet du inte än. Det visar sig om ett tag. Just nu byter jag gaffel på andra cykeln och passar på att montera sista grejerna från HopeVa? Vad är jag skyldig till?
Ska bli kul att se hur det blir!!
Med inspiration av din röda fjäder så kunde jag inte hålla fingrarna i styr :)Ujuj det där var snyggt!
Tillsammans med RAW:ad ram blir nog detta finfint :)) Visa bilaga 404117
Då köper jag en ny ifall det blir så, detta var en spontan grej jag gjorde igår ?Tjena!
Pulverlackad hoppas jag, annars kommer det nog se rätt trist ut efter ett tag (av egen erfarenhet)
Ja nu vill jag bara att den ska sitta ihop igen. Då ska jag ta mig en tur till Kjerringåsen Alpinecenter och köra så färgen flagnar ?Äh kör som den är först så ser du ifall det funkar eller inte
Fan vad grym den ser ut!!! Den står där som svulten Hyena och väntar på att bli matad med blodigt kött hahaha.....Min fjäder är som ny. Har dock inte kört så värst mycket än så vi får se hur den står sig. Avfettade i alla fall noga och ruggade upp ytan så det bör ju haft något att fästa i i alla fall. ?
Visa bilaga 404223
Aa fy fan vad surt :(Tack.. hahah jo nog är den utsvulten allt. Jag med för den delen. Jag skulle åkt till flottsbro bikepark idag för de öppnade här om veckan men nu när snön kom stängde den igen.☹
Visa bilaga 404227
Min fjäder är som ny. Har dock inte kört så värst mycket än så vi får se hur den står sig. Avfettade i alla fall noga och ruggade upp ytan så det bör ju haft något att fästa i i alla fall. ?
Visa bilaga 404223