JWN
Aktiv medlem
Vilken HT hade ni valt?
Hej!
Kollar på ny HT då jag vill komma igång lite mer ordentligt i år med cyklandet. Har kikat på följande:
www.canyon.com
www.bike-discount.de
Är dock rädd att Radonen är lite liten i L, är 188cm och grenmått på ca 85cm. På Canyonen velar jag mellan L och XL...
Finns det fler bra alternativ? Är Radon ett bra val på märke? Vill helst inte gå över 15k, men för rätt cykel kan man ju ge en slant extra.
Kollar på ny HT då jag vill komma igång lite mer ordentligt i år med cyklandet. Har kikat på följande:
Grand Canyon AL SL 8.0
Med en kombination av Shimano XT/SLX drivlina, dropperstolpe och stora 2,35-tumsdäck är detta ett perfekt exempel på en hardtail som klarar allt. Med en nyutvecklad geometri förblir den här cykeln bekväm kilometer efter kilometer – och med 120 mm gaffelslaglängd så är ingen stig som du är sugen...
Radon Cragger 7.0 | Hardtail 29" Shop
Buy Cragger 7.0 at BEST PRICE ✓ Order Radon Hardtail 29" at Bike-Discount now! ➤ Radon Online Shop
Är dock rädd att Radonen är lite liten i L, är 188cm och grenmått på ca 85cm. På Canyonen velar jag mellan L och XL...
Finns det fler bra alternativ? Är Radon ett bra val på märke? Vill helst inte gå över 15k, men för rätt cykel kan man ju ge en slant extra.