Garmin 735 xt display

El Maco

Aktiv medlem
Garmin 735 xt display
Någon som vet om "light bleed" är standard på dessa? Tänker på den vita randen under displayen, sjukt störande på en helt ny klocka..
20200316_210709.jpg

Senast ändrad:
Garmin 735 xt display
Med risk för att låta provocerande:
Jag förstår att du har höga förväntningar på Garmins kvalitetskontroll, men försök få lite perspektiv på problemet. Är det verkligen ett så stort problem för dig att det berättigar att slänga produkten? Ha lite mer respekt för jordens resurser.

Garmin 735 xt display
Med risk för att låta provocerande:
Jag förstår att du har höga förväntningar på Garmins kvalitetskontroll, men försök få lite perspektiv på problemet. Är det verkligen ett så stort problem för dig att det berättigar att slänga produkten? Ha lite mer respekt för jordens resurser.
Oj det var ett oväntat svar. Jag har väl inte sagt att den ska slängas. Skulle den returneras så är det väl upp till garmin vad de gör. Det kan jag inte ha på mitt samvete.

Garmin 735 xt display
Köper man en klocka för över 2000kr så förväntar man sig väl grundläggare kvalitet i tillverkningsprocessen. Det är ju inte vårt fel om tillverkaren slarvar? Vad har dom mer slarvat på som påverkar hållbarheten?

Tillbaka
Topp