eucalyptus
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
En posering vid Vättern
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det skatudden?Visa bilaga 410203
Bunkertrial vid Ålands hav
JappÄr det skatudden?
Finns det några bra stigar där eller är det mest grus?
Jag har bara haft med mig hoj hit ett par gånger så jag har inte stenkoll. Men från Grisslehamn går ju roslagsleden söderut längs havsbandet och det är både bitvis fantastiskt fint och bitvis halvt omöjligt att cykla. Men väl värt det som upplevelse om inte annat. Finns säkert massa annat också.Finns det några bra stigar där eller är det mest grus?
Den känner jag till. Har stuga på väg ut mot skatuden och blev lite orolig om jag missat några fina spår där ute. Känns mest som grus, lera eller omöjliga hällar där uppe.Jag har bara haft med mig hoj hit ett par gånger så jag har inte stenkoll. Men från Grisslehamn går ju roslagsleden söderut längs havsbandet och det är både bitvis fantastiskt fint och bitvis halvt omöjligt att cykla. Men väl värt det som upplevelse om inte annat. Finns säkert massa annat också.
Det här är från min första dag, idag, med mtb. Stig och taggade inför vad jag tänkte skulle bli ett svårt parti.
Lyckebyån och jobbet i bakgrunden ?Visa bilaga 410272
Tack så jätte mycket! Är själv riktigt nöjd ?Har sett den här hojen flertalet gånger nu på bild här, måste säga att det är nog en av de snyggaste på forumet i mina ögon!![]()
Det är från traktormakt i Stockholm. Beroende på vad som menas med att ”klara” så klarade jag den andra gången jag försökte. DÅ sattes nästan inga fötter i backen. Förutom i den där jäkla uppförsbacken med en miljon rötter precis i början. Men fantastiskt rolig stig. Lagom svårt för mig.Vilken stig är det och fixade du den?