Naveus
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Kostar extra nu eftersom de inte går att få tag på innan måndag vet du..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kostar extra nu eftersom de inte går att få tag på innan måndag vet du..
Min med.Min pojkcykel på 70talet såg ut så
En Canyon Endurance CF 8.0 i vad som ser ut att vara näst intill oanvänt skick för halva nypriset:
Hade den varit i min storlek hade jag klippt den direkt.
Edit: 22400 kr kostade den visst ny. Inte 24000 kr som jag trodde.
2kg,lättare blir de ikke.
Tror iofs inte att det är medvetet... Snarare okunskap och tålamod när man laddar upp bilderna.
Nej, jag tror inte heller det är medvetet, precis som alla dubblett-annonser varje dag. Det är väl nån "lucka" i it-systemet som är på väg att fixas, enligt jomper.Tror iofs inte att det är medvetet... Snarare okunskap och tålamod när man laddar upp bilderna.
Många verkar leta upp der absolut dyraste stället...
Kvalitet kostar!! Ju dyrare desto bättre!!?
Vilken skojare! Undrar vad han satt priset efter?
"Ett år gammal bmw 520d med lite dörruppslag, gått 6000 mil. Samma som M5 men annan motor. Nypris M5, 1 000 000 kr, säljes för 500 000"
Eller är det bara jag som tycker jämförelsen är lite äpplen och päron?
Visa bilaga 410468
Jag köpte en fabriksny Rhythm oem från Bike-Components för bara 198 Euro för 2 år sen, visserligen en 34:a men ändå. Så dom är "lite" billigare än Performance.Ja okej, lite mer så kanske. Men samtidigt är det en "rhythm" och inte en "performance".
Iofs är väl rhythm oem gafflar så kanske svårt att jämföra med något...
Ja okej, lite mer så kanske. Men samtidigt är det en "rhythm" och inte en "performance".
Iofs är väl rhythm oem gafflar så kanske svårt att jämföra med något...
Alltså jag håller med er i sak, men han skriver ju inte att det är en Performance. Sen har jag ingen aning om vad som skiljer de båda åt, men om det är som han skriver (och att Rhytm dessutom inte finns på eftermarknaden) så tycker inte jag att han gör något jättefel. Men alla är vi olika, och tur är väl det ?
Alltså jag håller med er i sak, men han skriver ju inte att det är en Performance. Sen har jag ingen aning om vad som skiljer de båda åt, men om det är som han skriver (och att Rhytm dessutom inte finns på eftermarknaden) så tycker inte jag att han gör något jättefel. Men alla är vi olika, och tur är väl det ?
Står väl Performance i rubriken om jag inte ser helt fel =)
"Maxtryck 1200 N". Newton är väl kraft och inte tryck? :-D
Jag blir alltid lite extra misstänksam när någon som ska sälja sin egen cykel, har den låst, speciellt när den står inne i lgh/hus.Scott CR1 Comp.
2017? Nä, snarare 2012 va?
Tiagra hade inte tvättlinor längre 2017.
Visa bilaga 411089
Scott CR1 Comp.
2017? Nä, snarare 2012 va?
Tiagra hade inte tvättlinor längre 2017.
Visa bilaga 411089
Bygger folk fortfarande monstercrossar?
Här finns kanske ett lämpligt utgångsobjekt i så fall. En gammal helstel 26" Cannondale