Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur får man mögel?
Har inte rengjort min sen jag köpte den 2012..
Det har jag också, men alltid sköljt ur noga efteråt.Förmodligen för att jag har haft sportdryck i vid något svagt tillfälle. Har alltid bara haft vatten innan, vet iofs inte om det är mögel men svarta prickar och smaken blev plötsligt rätt pikant...
Det har jag också, men alltid sköljt ur noga efteråt.
Ang bilden: Usch.
Jag tog ett 3mm snöre, knöt en liten knut och drog snöret igenom några gånger ihop med diskmedelsvatten.
Efter 2-3 drag var allt mögel borta.
Mycket enklare. Är den livsmedelsklassad?Jag har typ 200m till swedol, kändes värt att gå dit på lunchen ?Visa bilaga 412607
Eller se till att den är torr när den läggs undan.Ett tips för att hålla en camelback fräsch är att slänga in den tom i frysen mellan rundorna.
Mycket enklare. Är den livsmedelsklassad?
Det kunde du gjort av möglet med..Den är för luft och vatten men knappast livsmedelsklassad. Så jag kan ju dö på kuppen
Eller bara ha rent vatten i den. Min står i hallen med förra turens vatten.. är nog mer orolig för att ha den stående nästan tom med fukt i än fylld faktisktEtt tips för att hålla en camelback fräsch är att slänga in den tom i frysen mellan rundorna.