Pepperazzi
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
NewWheelSetDay!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skomakarnas semester va?Efter avslutad middag hos föräldrarna (utomhus+avstånd) rullade jag hemåt och stannade en stund vid den här lokala sjön.
Doften som var dominerande runt sjön var hägg, vilket fick mig osökt att tänka på det gamla uttrycket "mellan hägg och syren". Är det någon som vet(utan att googla) var uttrycket kommer ifrån? Trevlig helg! Visa bilaga 415604u
Ja, det är är det jag har hört också.Skomakarnas semester va?
Vad kör du med för stänkskärmar?Lunch i solen.
Visa bilaga 415582
Fram sitter det en RRP ProguardVad kör du med för stänkskärmar?
Fram sitter det en RRP Proguard
Bak är det en Mudhugger
![]()
FRX - Front or Mini Rear Mudhugger
Mudhugger FRX mtb mudguard, designed and made in the UK from 100% recycled black polypropylene. The FRX mtb mudguard was designed with the help of World Cup and Enduro World Series riders wanting awesome mud and spray protection with zero faff. Weighing in at only 80g but measuring 435mm in...www.themudhugger.co.uk
Mindre stänk klarar den men är det som igår så är den för liten men är en bra kompromiss. RRP har en som är gjord för att sitta bak. Jag hade Mudhuggern över så kör med den så länge.stort tack, jag har spanat en del men inte riktigt hittat rätt. Det där såg bra ut. Bakskärmen sitter där den ska göra nytta. Många skärmar sitter högre upp/längre bak. Tackar!
Detta måste vara den brantaste backen i denna tråd. ?
Kan du be att någon spikar fast staketplankan lodrätt, så att det blir symmetriskt….Snälla.....:)Efter 10 års frånvaro är man på en cykel igen! Känns riktigt bra :)
Visa bilaga 415786
?... Gick det ens att cykla upp för det partiet? Själv körde jag sträckan utför, och hade blivit halvglad att få möte... ?Fattade det medelkloka beslutet att testa att cykla uppför stigen Phetto Svetto (även känd som SBR #18 SS4). Den är roligare utför... Försökte fånga hur förbannat brant det är här, men det gör sig inte riktigt på bild.
Visa bilaga 415840
Nej, det gick inte. Inte med min teknik i alla fall, men det kanske inte säger så mycket i och med att den nyss blivit utdömd i en annan tråd här ??... Gick det ens att cykla upp för det partiet? Själv körde jag sträckan utför, och hade blivit halvglad att få möte... ?
Haha, farsans staket. Ska säga till han ;)Kan du be att någon spikar fast staketplankan lodrätt, så att det blir symmetriskt….Snälla.....:)
Underbart. Det får bli nästa veckas projekt för honomHaha, farsans staket. Ska säga till han ;)