littlebitrusty
Aktiv medlem
Garmin Vector 2
Hej!
Vänder mig till andra som har Garmin Vector 2 med tillhörande pods.
Jag har ett problem med att poddarna laddar ut väldigt snabbt. Jag får byta batteri ungefär en gång i månaden.
Jag har testat att göra programuppdateringar på pedalerna. Jag har även fått nya poddar skickade till mig från Garmin. Trots detta är det alltså alltid urladdade efter ca 1 vecka.
Detta har fått mig att fundera på om jag gör något fel, det slog mig då att man kanske måste koppla ur poddarna varje gång som man inte använder pedalerna. Så nu är min fråga till andra med Vector 2, kopplar ni alltid ur pedalerna efter användning?
Tack på förhand och tacksam för andra eventuella kloka synpunkter!
Vänder mig till andra som har Garmin Vector 2 med tillhörande pods.
Jag har ett problem med att poddarna laddar ut väldigt snabbt. Jag får byta batteri ungefär en gång i månaden.
Jag har testat att göra programuppdateringar på pedalerna. Jag har även fått nya poddar skickade till mig från Garmin. Trots detta är det alltså alltid urladdade efter ca 1 vecka.
Detta har fått mig att fundera på om jag gör något fel, det slog mig då att man kanske måste koppla ur poddarna varje gång som man inte använder pedalerna. Så nu är min fråga till andra med Vector 2, kopplar ni alltid ur pedalerna efter användning?
Tack på förhand och tacksam för andra eventuella kloka synpunkter!
