Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Här satte jag borren i min kines. Inte imploderat än.Allt man gör medför risk. Det beror på var och hur man borrar också. Eftersom kolfiber är ett laminat av fiber åt alla möjliga håll, ihoplimmade med epoxi så är nog risken för sprickpropagering mindre än när man borrar i metall. Jag har svårt att se att något katastrofalt skulle hända. Att göra en förstärkning runt hålen kan räcka, men det kan de på forumet som bakar kolfiber svara på.
Du behöver göra ett hål långt upp på underröret och ett på nederdelen av sadelröret. Det kan vara så att det finns ett dräneringshål på höger kedjestag som du kan återanvända. Du behöver också ta upp hål (om det inte redan finns) i vevlagerhuset mellan underrör, sadelrör och kedjestag.
vart köpte du den lilla plastbiten?Jag tog bromsvajern som gick under toppröret, växelvajerna får vara.
borrade ur nitarna från kabelstoppet och satt dit en plastbit som drar igenom höljet.
Vart bra
vart köpte du den lilla plastbiten?