Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cykla innehåller ju t o m samma bokstäver som lycka! :-)
Trollhättebo?Jag blev lite osäker på vad som gäller..
Visa bilaga 404920
På genomresa.Trollhättebo?
Nej, det är inte ok att sätta punkt för den här tråden!
Andra plåtar från Kringelstan.
Undrar om det står ”Vapen Kassa” från andra hållet....
Men då hittar man ju inte dom kassa gevären om man kommer från det hållet. ?Undrar om det står ”Vapen Kassa” från andra hållet....
Jag får kika nästa gång jag är där:)Undrar om det står ”Vapen Kassa” från andra hållet....
Vadå!? Klart ungarna ska få lite huggormar att leka med. Hur ska det här landet annars kunna förbättra sin usla situation på ormtjusarfronten?
Don’t think so...
Skönt att kunna få se knullfilm på bio igen ?
Lite som runstenarnas korthuggna och informativa texter. Frågan är om det här är värt att rista in i stenen för eftervärlden att begrunda?Visa bilaga 427487
Från en skogsväg. Gulligt på nåt sätt.
Jag tänker mer som om stenen kunde kommunicera, vad hade det stått då?Lite som runstenarnas korthuggna och informativa texter. Frågan är om det här är värt att rista in i stenen för eftervärlden att begrunda?
Ja, de har glömt översätta ”information”, tänk om någon tysk- eller engelsktalande person inte förstår och tappar bort sig. Eller ännu värre, en portugisisktalande brasilianska med spansktalande argentinsk make. Huuur ska de klara sig …
Det är nog snarare översättningen av etappmål till engelska som är lite udda.Ja, de har glömt översätta ”information”, tänk om någon tysk- eller engelsktalande person inte förstår och tappar bort sig. Eller ännu värre, en portugisisktalande brasilianska med spansktalande argentinsk make. Huuur ska de klara sig …
Det är sådär det blir när gpsen strular och vägnoterna regnat bort, vad hette nästa stad?Det är nog snarare översättningen av etappmål till engelska som är lite udda.
Det är väl helt logiskt. Med så mycket sand behöver det inte sandas mer och då sätter man upp en skylt om det. På samma vis borde det vid alla simbassänger finnas skyltar som säger att de inte vattnas mer.Visa bilaga 429353
Där sprack budgeten för kommande vinters halkbekämpning.
Näääähhääää … kan det vara sååå illa? Det missade jag ?Det är nog snarare översättningen av etappmål till engelska som är lite udda.