Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänk 160 mil på 7 dagar istället. Det går om man har rätta virket. Har jag hört.Jag är omåttligt förtjust i denna runda men har tänkt köra 100-milaren som startar några dagar senare. Kan det bli lite väl aggressivt med både en 60 och 100 -milare inom en vecka?
Tänk 160 mil på 7 dagar istället. Det går om man har rätta virket. Har jag hört.
Häng på! Just nu ser vi bara ut att vara tre, så det lär inte bli något problem med att hålla avstånd :-)Den här är fin. Blir svår att avstå.
Spotta i glaset. måste ju få en fin liverapportering som förgyller helgenJust inbjuden på kundens sommarfest 26/6. Spotta i glaset eller starta på fyllan?
Enkelt, be kunden ta sitt samhällsansvar och ställ in festen!Just inbjuden på kundens sommarfest 26/6. Spotta i glaset eller starta på fyllan?
Hur vet du att det inte är kunden och Fjärdebrunn som ska festa loss? Då kan det knappast kallas större sociala sammanhang.Enkelt, be kunden ta sitt samhällsansvar och ställ in festen!
"Undvik större sociala sammanhang som fester..."![]()
Om du eller någon i din närhet blir sjuk
Detta gäller om du själv eller någon i din närhet blir sjuk med symtom på luftvägsinfektion.www.krisinformation.se
Men kom igen nu, jag försöker ju göra mitt här nu för att vi ska få lite hederlig gammal randomisär att gotta oss åt igenHur vet du att det inte är kunden och Fjärdebrunn som ska festa loss? Då kan det knappast kallas större sociala sammanhang.![]()
Du kan få låna mina som jag inte hämtat i Åkersberga ännu om det är vad som stoppar mitt helgnöjeDäcken är ju slitna. Ska lägga beställning ikväll, för 100-milaren jag börjat stryka mig från trots att jag egentligen vill köra. Behöver söpa tempopinnar så man blir en contemporary randonnör oxå.
Du kan få låna mina som jag inte hämtat i Åkersberga ännu om det är vad som stoppar mitt helgnöje
24h låter sjukt jobbigt :DJag är anmäld. Tänker att jag kör denna och hinner jag piggna till så blir det 100-milaren också. Har som ambition att köra under 24 timmar, någon med liknande tankar? Finns det någon länk till antalet anmälda som det gjorde förra säsongen?
24tim på 600km antar jag? Är det på 1000km tror jag det inte finns så många som hänger med.24h låter sjukt jobbigt :D
Antar man bör vara 3-4 gubbar/gummor ner till Jönköping iaf där vinden ser ut att vända o lite mer utför än uppför på vägen hem?
Jag känner inte mig i superform, även om jag hoppas några dagars vila nu ska göra susen. Men känner jag mig stark på lördag kan jag iaf tänka mig bidra så länge jag orkar. Har dock aldrig kört i närheten av ett dygn i sträck (vilket jag längat efter att få testa), så jag vågar inte lova att jag håller hela vägen o är inte formen där så parkerar jag hellre i zon 1 o nöter på :)
Solo lär det inte vara någon som gör det. Och skulle någon dra ihop en grupp som kör så fort kommer de att spräcka mintiden med massor.24tim på 600km antar jag? Är det på 1000km tror jag det inte finns så många som hänger med.
24tim på 600km antar jag? Är det på 1000km tror jag det inte finns så många som hänger med.
24tim på 600km antar jag? Är det på 1000km tror jag det inte finns så många som hänger med.
Start vid pendeln kl 6 är helt OK för mig.Roligt med försök att köra jättefort! Personligen siktar jag på att klara utmaningen. Vi har bokat hotell i Linköping och sagt att vi ankommer cirkus 02:30. Osäkert om vi fixar det men känns att man bör sikta på en tid som känns som något hotellet upplever som en mänsklig aktivitet. Vi har sent omsider insett att start 06:30 lirar illa med färjan för oss långsamma. Startiden kan sålunda behöva tidareläggas och tillåtas start ifrån pendeltåg för de som anländer den vägen! Hur tänker ni övriga kring starttiden? Synpunkter och förslag mottages tacksamt!
Start vid pendeln kl 6 är helt OK för mig.
När är det sista färjan går?
Jag tänkta göra min randonneurpremiär på lördag. Siktar på 24h
Du kan.Sugen, ganska otränad, men kan man ta det på rutin?
Finns bara ett sätt att få svaret på den frågan!Sugen, ganska otränad, men kan man ta det på rutin?
Rutin är underskattat. Vi ses på lördag :-)2018 var jag med i ngn grupp och körde på 23.42 :-). Stressade inte som galningar men det var inga långa stopp förutom i Ödeshög. Varmt som tusan det året också. Banan ser ut att ha fler höjdmetrar än Täbys 60-milare. Den drällde vi runt med stor grupp förra året på 22.07. Jag var dock grindvakt största delen av rundan, haha.
Rutin är underskattat. Vi ses på lördag :-)