Köpråd hybridracer
Har en gammal Cresent "citybike" eller vad den kan kallas. Använder den mest till att pendla Kungsbacka-Mölndal till jobbet, strax under 3 mil.
Vill nu köpa en ny lite sportigare variant och även börja cykla lite mer för träning också, inte bara transport mellan hem och jobb. Har tittat på lite olika racer-hybrider. Men det är en väldig djungel och då jag inte kan så mycket om cyklar skulle jag uppskatta lite tips och åsikter om dessa 3 som jag tittat närmare på. Tips på andra bättre cyklar emottages tacksamt. Kan tänkte mig lägga någonstans runt 10-15k.
Nishiki Pro Air
www.nishiki.se
Specialized Sirrus Sport
www.cykloteket.se
Trek FX 3
www.trekbikes.com
Vill nu köpa en ny lite sportigare variant och även börja cykla lite mer för träning också, inte bara transport mellan hem och jobb. Har tittat på lite olika racer-hybrider. Men det är en väldig djungel och då jag inte kan så mycket om cyklar skulle jag uppskatta lite tips och åsikter om dessa 3 som jag tittat närmare på. Tips på andra bättre cyklar emottages tacksamt. Kan tänkte mig lägga någonstans runt 10-15k.
Nishiki Pro Air
Pro Air
Målet med Pro Air har varit att skapa en Race-hybrid väl lämpad för träning. Den är sportvarianten av vår omtyckta Pro SLD. Med landsvägsutväxling, kolfibergaffel och lätta smala racerdäck är den ett kompetent träningsredskap. Att den har rakt styre och skivbromsar från Shimano gör den dessutom...
www.nishiki.se
Specialized Sirrus Sport
Cykel för alla tillfällen - Köp cykel på
Behöver du en ny Cykel? Vi har Cykel för alla tillfällen oavsett vilken nivå du är på. Köp din nya cykel hos Cykloteket idag!
Trek FX 3
FX 3 Disc - Trek Bikes (SE)
Hitta din nästa favoritcykel med FX 3 Disc. Kolla in cykeln här och besök sedan din lokala Trek-återförsäljare.