Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Härligt lycka till på hemfärden!Visa bilaga 436133Falkenberg 18:51. Nu är det ju bara att åka hem :-)
Kör säkert nu!Visa bilaga 436133Falkenberg 18:51. Nu är det ju bara att åka hem :-)
Eller sub-bästa-svenska-120-milstid? Får i så fall max hålla på 25.14 på ”andra halvan”. Med tanke på värme och att redan drygt 60 mil finns på kontot kan det kanske bli slitigt även för sydländska elitrandonnörer.Starkt kört!
SUB 50 h?
Imponerande bra kört! Rutten var lagd för någon som körde som mig och frugan på PBP och sova i vändpunkt. Ni har uppenbarligen hunnit dit innan sovdags!Falkenberg 19:36
Shit vad grymma ni är! Heja heja alla som är ute på vägarna. Är skåningarna hemma innan middan imorgon?
Är inte vilka skåningar som helst! Rapporterades senast in ifrån Söderköping 20:25.Shit vad grymma ni är! Heja heja alla som är ute på vägarna. Är skåningarna hemma innan middan imorgon?
Imponerande bra kört! Rutten var lagd för någon som körde som mig och frugan på PBP och sova i vändpunkt. Ni har uppenbarligen hunnit dit innan sovdags!
Kämpa på :)Kinna 21.00 Det går fruktansvärt långsamt. Men fortfarande framåt. Motvind i Falkenberg efterföljt av varenda betydande backe i Halland. Väldigt vackert men den här randogubben är sliten. Nu nattåkning!
Sov sött!
Kämpa!Visa bilaga 436173Visa bilaga 436173
Sörping kl21:50.
Åkte färja en timme efter tättrion. Benen slut. Funderar om det är värdigare att tömma ur luften för simulera punktering och gå istället.
Minns när man fick samma pris för dubbletter som för en vanlig framkallning. Känns lyxigt att få dubbletter.Visa bilaga 436173Visa bilaga 436173
Åkte färja en timme efter tättrion. Benen slut. Funderar om det är värdigare att tömma ur luften för simulera punktering och gå istället.
Visa bilaga 436173Visa bilaga 436173
Eksjö i detta nu, efter välförtjänt skönhetssömn.
Natten överraskade med att vara fuktig och råkall: sovkläder halades fram långt innan sömnen.
Sover ni??
God morgon då.
Fin morgon nu!
Om jag ser rätt är det därifrån 28 mil till målet. För sub-2 (dygn) krävs därmed att sträckan avverkas på under nio timmar. Låter, givet förutsättningarna, tufft i mina öron. Knappt elva timmar för en sub-50-tid kan kanske vara ett realistiskare mål!?Eksjö i detta nu, efter välförtjänt skönhetssömn.
Natten överraskade med att vara fuktig och råkall: sovkläder halades fram långt innan sömnen.
Fin morgon nu!
Oj, hur ska man tolka detta? Enkelpostad bild? Är det riktigt fara å färde eller har desmo lagt i turbon nu och har bara tid att posta bilderna i en upplaga?Visa bilaga 436200
Eksjö. Kl 08;55
Snart bara en trettiomilare kvar. Spurtdags?!Eksjö07.50
Trevligt, sovit något?Visa bilaga 436200
Eksjö. Kl 08;55
Fick du värma dig i skolingången också? Kämpa!Visa bilaga 436200
Eksjö. Kl 08;55