Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får gratulera den skånska randoeliten till ett väl genomfört lopp och tacka för exemplariskt rapporterande längs vägen. Mycket väl godkänt blir betyget från min sida.Kyld öl tillhandahölls av etablissemanget i bakgrunden på "målfotot"
Visa bilaga 436327
I alla fall en som har lycktas med att han den rätta rando-misär-looken på målfotot...
Härligt kört av den skånska trion och heja heja till alla som är kvar ute och snart får njuta av lite mer svalkande temperaturer!
Randonneur Stockholm får drar lärdom av detta och skriva in i reglementet till nästa upplaga att samtliga deltagare skall ställa upp på målfoto glasögonlösa.De andra maskerade sig med glasögon ;)
Jag ska dock gärna erkänna att de sista timmarnas hårdkörning inte direkt gjorde det mindre dimmigt.
Det ville aldrig ta slut de sista 100km. Värmen var olidlig på fälten och när jag tog i höll jag på att koka över.
Slutstämplat 20.49
Egentligen fel tråd, men eftersom starten rapporterades i denna tråd så: någon som vet något om framfarten för den tappra duon som ensamma gav sig ut på 100-milaren?
Bamsegrattis!! Finns kalla öl i kylen, men dessvärre så är sekretariatet i Västerås. Så ölen är nära men dessvärre inte mer än så. Vi har kört en bit tillsammans med tvenne Mälaren Runt entusiaster. De körde självklart hela för att hålla loppet igång. Den ena gav löftet till klubben att hålla sekretariatet så nästa år om det blir något. Den andre skulle jag tro cyklar och hjälper nybörjarna och de som behöver hjälp runt. Hur som haver, Bamsegrattis! Vi önskar att vi kunde varit där!Det ville aldrig ta slut de sista 100km. Värmen var olidlig på fälten och när jag tog i höll jag på att koka över.
Slutstämplat 20.49
Anna bröt i Landvetter p.g.a. knäproblem. Trots knäproblemen tyckte Anna att rundan var magisk, så jag hoppas se mer av henne! Robert kämpar vidare. Heja Robert!Egentligen fel tråd, men eftersom starten rapporterades i denna tråd så: någon som vet något om framfarten för den tappra duon som ensamma gav sig ut på 100-milaren?
Nu har ju jag bara vaga förhoppningar om att kunna cykla sådär långt som superhjältarna i den här tråden gör, men vafan, två cheeseburgare och en milkshake att äta typ?? Jag hade ätit minst 17 cheeseburgare tror jag, på varje stopp!?
Skämt åsido, grymt imponerande cykling allihop!!
Menar ganska bestämt att det var ca 118km mellan färjan och Södertälje, så det tror fan att det kändes långt.
Mycket imponerande soloinsats!
Stämplade in 05:40. Helt yr i kolan. Sällan varit så påverkad av brist på sömn. Nu en dusch o sängen :-)
Så åtminstone fyra falkenbergare och två södertäljare i mål. Är väl bara c.o.h.j. kvar ute på banan av de som rapporterar sin framfart i tråden och han bör väl komma i mål framåt lunch om det rullar på som det ska. Därefter lär det bli besvärligt att följa detta lopps vidare utveckling.
Indeed -
Hemkommen, duschad och med 8 timmars sömn - nu är det dags för födelsedagsfirande för äldsta grabben. Det talas om att det blir med en cykeltur...
Oerhört starkt! Och kul att följa rapporteringen!
Av strava framgår vem som jobbade hårdast. Ohellstrom brände ca 55 000 kcal, övriga knappt hälften. Tog ni andra det lugnt? ?