Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Försökt ställa mig iväg för nån mer lämpad ?
Hoppas jag inte går sönder innan det är dags.
Hej! Vad har hänt med min anmälan? Jag har anmält, betalat och stod på listan i förmiddags.
Thanks for helping out and stepping in with this race, I have missed the Nacke races the last two years, buzzing to finally get to one! Lidinguro has been moved to 10th October.
Mänskliga faktorn, du e med. Bytte lite excelgrejer imorse. Löser ikväll ?
Super taggad på detta!!! Kul . /OscarAnmälda:
Happy NICK Tävlingsklass 1 RöjRöj Herr 2 Tomcaten Herr 3 Viktor Elofsson Herr 4 nwestblad Herr 5 Alarsso Herr 6 Tompha Herr 7 Du Rietz Herr 8 Der Kaiser Herr 9 Tilott Herr 10 Fredrik Moberg Herr 11 maccaan Herr 12 Ree Herr 13 Parberge Herr 14 Spleenswe Herr 15 Ollie_B Herr 16 Vagge Herr 17 PhilipFagerberg Herr 18 Hammar Herr 19 Trekslash Herr 20 Ride Herr 21 Carl Lindesvärd Herr 22 Willbob Herr 23 Tommy Varg Herr 24 Bintese Herr 25 Tufvan Herr 26 Tobman Herr 27 JoekSter Herr 28 Jejje Herr
kulAnmälda:
Happy NICK Tävlingsklass 1 RöjRöj Herr 2 Tomcaten Herr 3 Viktor Elofsson Herr 4 nwestblad Herr 5 Alarsso Herr 6 Tompha Herr 7 Du Rietz Herr 8 Der Kaiser Herr 9 Tilott Herr 10 Fredrik Moberg Herr 11 maccaan Herr 12 Ree Herr 13 Parberge Herr 14 Spleenswe Herr 15 Ollie_B Herr 16 Vagge Herr 17 PhilipFagerberg Herr 18 Hammar Herr 19 Trekslash Herr 20 Ride Herr 21 Carl Lindesvärd Herr 22 Willbob Herr 23 Tommy Varg Herr 24 Bintese Herr 25 Tufvan Herr 26 Tobman Herr 27 JoekSter Herr 28 Jejje Herr
1st plats kvar....
Sen öppnars det en reservlista.
Finns plats kvarÄr det fullt? Jag är gärna med på reserven
Proper race this man, nice work!
Var ute o försökte hitta plan noll idag, men tror att jag blev lurad av ett gäng vimplar som sitter längst stigen på mitten.
Om jag förstår beskrivningen rätt så ska man upp rätt rejält på mitten och köra det byggda partiet där?
Det sitter vimplar längs en rakare lägre linje som går nedanför det partiet, jag följde det men det var fel va?
Ja, då var det som jag trodde. Då kan jag bara varna för att det sitter vimplar som kan lura en på en lägre linje på mitten
Ja, det är troligtvis en löprunda. De har reflexer på träd för kvällsturer och så sätter de nog upp dessa vimplar för dagsturer när det är ljust.Tror det är nån löprunda. Vi har inte bandat något ännu!