Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
drive.google.com
Schyssta bilder.? Jag fastnade på en. Är det något man får använda på insta? Isåfall Credit to?Som alltid så levererar Nackarna och dom som arr’ar ett mästerligt evenemang!!!
Mina småsunkiga Ajfån-bilder/filmer hittar ni här:
SBR49-Nackenduro Sep-2020 – Google Drive
drive.google.com
Haha, helt lugnt att använda precis hur ni vill.Schyssta bilder.? Jag fastnade på en. Är det något man får använda på insta? Isåfall Credit to?
drive.google.com
Snygga bilder!Här kommer lite bilder från dagens race!
Med tanke på att vi verkade vara ett helt media crew på plats så finns det säkert gott om bilder, hoppas några av dessa är värda att ha :D
Visa bilaga 444853
Visa bilaga 444854
Visa bilaga 444855
Fler bilder finns på min Google drive:
20200927 SBR Nackenduro – Google Drive
drive.google.com
Tagga gärna https://www.instagram.com/escapegravity på instagram om ni postar <3
Du får vila så du är fit for fight tills den 10eTack för hjälpen ni som lindade min fot på plats efter min krasch på SS1! Säg till om ni fick den på bild! Skulle gärna analysera vafan som hände ?
Ligger i soffan med foten högt nu.. ?
Grymt snygga bilder! ?Här kommer lite bilder från dagens race!
Med tanke på att vi verkade vara ett helt media crew på plats så finns det säkert gott om bilder, hoppas några av dessa är värda att ha :D
Visa bilaga 444853
Visa bilaga 444854
Visa bilaga 444855
Fler bilder finns på min Google drive:
20200927 SBR Nackenduro – Google Drive
drive.google.com
Tagga gärna https://www.instagram.com/escapegravity på instagram om ni postar <3
Krya på dig så ses vi på nästa rally. ?Jävligt bra arr. Synd att man inte e så jävla bra på att cykla bara.. Bröt efter ss2. Sjukan över natten. Hematom i höft och mage. Inget brutet så vila lite sen försöka bli bättre på att cykla.
Läk väl! Du ock alla andra som fick rulla/gå/linka ifrån Nackarna med stukad cykel, kropp eller självkänsla. Nackarna ger och tar...Jävligt bra arr. Synd att man inte e så jävla bra på att cykla bara.. Bröt efter ss2. Sjukan över natten. Hematom i höft och mage. Inget brutet så vila lite sen försöka bli bättre på att cykla.
Jävligt bra arr. Synd att man inte e så jävla bra på att cykla bara.. Bröt efter ss2. Sjukan över natten. Hematom i höft och mage. Inget brutet så vila lite sen försöka bli bättre på att cykla.
Efterlyser också alla bildbevis på att jag faktiskt låt ned lika mycket som jag satt på cykeln ... :-)Måste finnas många fler sköna bilder som simmar runt där ute? Känns som det var typ 5 pers med ordentliga kameror på plats?
Måste finnas många fler sköna bilder som simmar runt där ute? Känns som det var typ 5 pers med ordentliga kameror på plats?
drive.google.com

underbart @martinpetter :-)
Grymt bra bilder!Trodde ingen skulle fråga :)
Jag dunkade upp allt jag sköt i söndags på drive. Ni kan använda som ni vill. Men ni kan ju mentiona @martinpetter på Instagram eller sociala medier, kan ju va kul ;)
Vill ni göra nån stor print får ni höra av er så kan jag skaka fram en högupplöst version.
Nackenduro 2020 – Google Drive
drive.google.com
Visa bilaga 445067Visa bilaga 445068Visa bilaga 445069
//Martin
Den här dök upp på Instagram. Bild 4 kanske kan ge några ledtrådar. Hoppas du läker snabbt.Tack för hjälpen ni som lindade min fot på plats efter min krasch på SS1! Säg till om ni fick den på bild! Skulle gärna analysera vafan som hände ?
Ligger i soffan med foten högt nu.. ?
Ha! Där är jag ju, på bar gärning! Tack för tipset :)Den här dök upp på Instagram. Bild 4 kanske kan ge några ledtrådar. Hoppas du läker snabbt.
Den här dök upp på Instagram. Bild 4 kanske kan ge några ledtrådar. Hoppas du läker snabbt.
Grymt fina bilder! ???Trodde ingen skulle fråga :)
Jag dunkade upp allt jag sköt i söndags på drive. Ni kan använda som ni vill. Men ni kan ju mentiona @martinpetter på Instagram eller sociala medier, kan ju va kul ;)
Vill ni göra nån stor print får ni höra av er så kan jag skaka fram en högupplöst version.
Nackenduro 2020 – Google Drive
drive.google.com
Visa bilaga 445067Visa bilaga 445068Visa bilaga 445069
//Martin
Härliga bilder och filmer!???Vi fortsätter med media från SBR#49.
Filmer från Otto Norin och bilder från Anna Åberg.
Deras Instagram hittar ni på:
Och ett helt gäng med bilder och filmer finns här på Dropbox. ✌✌✌
Dropbox
www.dropbox.com
Grymt kul med så mycket fina bilder!Vi fortsätter med media från SBR#49.
Filmer från Otto Norin och bilder från Anna Åberg.
Deras Instagram hittar ni på:
Och ett helt gäng med bilder och filmer finns här på Dropbox. ✌✌✌
Dropbox
www.dropbox.com
Grymt kul med så mycket fina bilder!
Man får chansen att granska sig själv in action och inse att man har en del att jobba på med tekniken ?. Det blir tydligt att det var cykeln som var ute och åkte med mig och inte tvärt om ?
Haha, fy fan vad du kör på gränsen av greppet dina däck/underlaget erbjuder. KUDOS!!!Såhär några dagar efter får vi tacka alla som deltog för en mycket trevlig dag!! Härlig stämning i finväder. Kul med så mycket folk som ville fota också :)
Här kommer video från min dag ute i spåret. Vi ses snart!
Gör mitt bästa, tack!Haha, fy fan vad du kör på gränsen av greppet dina däck/underlaget erbjuder. KUDOS!!!
Det som inte finns på film har aldrig hänt. ??Det var ändå snällt av fotograferna att inte lägga upp bilder på när jag gick banorna, hade förväntat mig lite mer av den varan ;) Ser ju ut som at jag körde bra liksom!
Grymma filmer @spleensweden och @RöjRöjJag har också knåpat ihop en liten film från i söndags.
(vem har tagit startbilden? vill credda men hittade inte fotografen?)
Snygga bilder!Tjena, sorry det tog sån tid innan jag kom med länken till några av bilder som jag tog från tävlingen. Men här är dom iaf, feel free att använda dom i sociala medier eller andra sammanhang. Släng gärna en shout out och tagga mig som fotograf i inlägget, kul att se vem som gillar dom och vem som är den eventuella åkaren. Laddat upp två kopior på bilderna. En högupplöst version och en lågupplöst som passar bättre för internet.
Bildlänk: https://drive.google.com/drive/folders/15QaIX0FE7jmg-ZJVxrtedI1QkJQbPkh0?usp=sharing
Jag hade skitkul med att fotografera på tävlingen, hoppas det blir fler event framöver som jag kan glida förbi och plåta!
Bjuder på några personliga favoriter här!
Tack!! haha höll andan där ett tag men skönt att du hoppade tillbaka på hojen igen!Snygga bilder!
Krashen längst till höger tar jag på mig![]()
Snygga bilder ?Tjena, sorry det tog sån tid innan jag kom med länken till några av bilder som jag tog från tävlingen. Men här är dom iaf, feel free att använda dom i sociala medier eller andra sammanhang. Släng gärna en shout out och tagga mig som fotograf i inlägget, kul att se vem som gillar dom och vem som är den eventuella åkaren. Laddat upp två kopior på bilderna. En högupplöst version och en lågupplöst som passar bättre för internet.
Bildlänk: https://drive.google.com/drive/folders/15QaIX0FE7jmg-ZJVxrtedI1QkJQbPkh0?usp=sharing
Jag hade skitkul med att fotografera på tävlingen, hoppas det blir fler event framöver som jag kan glida förbi och plåta!
Bjuder på några personliga favoriter här!