Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bluerayspelare och hajkäft. Kan vara citronhaj.Visa bilaga 425914
Var finns dom?3 par retrohandskar i stl L. Scott, Apico och okäntmärke.
Var finns dom?
De bruna, av okänt märke, ser spännande ut. De andra ser högst användbara ut, om du föredrar att bli av med alla på en gång. ?
HallåThule taklastbågar b243 bortskänkes mot hämtning i Uppsala. Rektangulär profil, max 100 cm mellan lastbågarnas utsidor. Fungerar felfritt. De är helt enkelt för smala för min nya bil och jag avskyr Blocket.
Visa bilaga 424849
Det där skulle jag nog kunna tänka mig, du har pm12-volts ack 4 AH med 6/12 V laddare. Skänkes men jag skulle inte ha nåt emot nån pilsner för att jag gör mig besväret.
Batteriet är nog aldrig använt.
Visa bilaga 440941
Tar gärna emot om du har den kvar.Samsung Syncmaster 2343bw (23”) med den udda upplösningen 2048x1152 skänkes. Den har bara D-sub och DVI-digital, men går att mata med DisplayPort via adapter/kabel som ingår. (HDMI gissar jag att det går?)
Finns i Hässelby, Stockholm
Visa bilaga 465018
Visa bilaga 465019
Tar gärna emot om du har den kvar.
var finns denna? :)
Tyresö.var finns denna? :)
Lite långt tyvärr, tack för svar! :)Tyresö.
Ser kul ut! Är det bara plast som är trasigt? Fungerar radiostyrning och motorer? Isf kan jag va intresserad!Två Teknikmagasinetbåtar, denna och en svart, fungerar inte längre pga a flera fel men skroven kanske kan vara av intresse? Ca 60cm långa.
Finns utanför Halmstad men kan tas med till götet eller skickas mot Porto.
Visa bilaga 489020
/T
Det är lite olika fel, tror radiostyrning en och motorerna fungerar men ev att accarna är dåliga och det finns säkert lite elfel här o var.Ser kul ut! Är det bara plast som är trasigt? Fungerar radiostyrning och motorer? Isf kan jag va intresserad!
Jag får hoppa. Har nog med projekt inser jag. Tack ändå!Det är lite olika fel, tror radiostyrning en och motorerna fungerar men ev att accarna är dåliga och det finns säkert lite elfel här o var.
/T
Jag tar dom gärna, eller en iaf, den på bilden ser ju najs ut. Har en kyosho Hurricane som sett sina bästa dagar skrov-mässigt, mest epoxy i den nu.Två Teknikmagasinetbåtar, denna och en svart, fungerar inte längre pga a flera fel men skroven kanske kan vara av intresse? Ca 60cm långa.
Finns utanför Halmstad men kan tas med till götet eller skickas mot Porto.
Visa bilaga 489020
/T
PMat!Jag tar dom gärna, eller en iaf, den på bilden ser ju najs ut. Har en kyosho Hurricane som sett sina bästa dagar skrov-mässigt, mest epoxy i den nu.
Handjagad gräsklippare som inte biter på vår sega och ojämna gräsmatta.
Visa bilaga 487739
Edit: Finns i Trollbäcken, Tyresö.
Har du några (åtminstone ungefärliga) mått på den där rackaren?Kylfrys från Ikea. Plastbackarna försvunna. Perfekt som extrakylfrys (samt såklart ölkyl i mekgrottan)!
Öl och matvaror ingår ej. ?
Bortskänkes mot avhämtning i malmö. Skickas ej.Visa bilaga 496825
Visa bilaga 496826Visa bilaga 496827
184-ish hög (standardhöjden). 60 bred och 60 djup.Har du några (åtminstone ungefärliga) mått på den där rackaren?