Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som vågar sig på ett förslag?Har en Battaglin helt I kolfiber med campa chorus, förutom kassett som är ny tiagra (det var vad cykelhandlaren hade inne) och ny kedja. Hjulen är Giant PA-2. Ramen mäter jag till 48 cm. Jag med mina 180 cm har åkt på den hela säsongen, men bytt till större cykel nu.
Cykeln är hel och allt sånt, gått en PBP för 15 år sen, sen stått rätt mkt.
Vad får man för den här?
Ingen som vågar sig på ett förslag?
Tack! Då får vi se om jag får det för den.Ca 4000 får man får ngt sådant skulle jag gissa.
Håller med dig i stort. Dock tänkte jag nog erbjuda snäppet över en klapp och fikabidrag:) Men förstår vad du menar. Tack för din input.Tack så mycket och en klapp på axeln? Ett bidrag till kaffelängden? Det var en billig cykel när det begav sig och oservad så kommer det vara ganska kostsamt att få den i gott skick.
Desto billigare att köpa i tredje hand då?Komponenterna köpte jag extremt billigt av en kompis, så jag bör inte behöva gå med förlust förhoppningsvis
Var alltså en sanning med modifikation? :-)Helt nytt allting
Var alltså en sanning med modifikation? :-)
Cyklade 3 min på ett bygge som aldrig blev av. Det är fan repsekt ?
Jo visst, men man talar bara inte om det för någon när man tänker göra affärer. Det är ju rena självmordet ?Om jag av någon anledning skulle få köpa en ny Ferrari för 2kr, är den fortfarande värd vad en ny Ferrari kostar, och inte 2kr.
Vad är "Shenzen-fabriken"? Är det nåt man ska känna till? Eller är det staden Shenzhen som åsyftas?
Lägg ut på köp o sälj o blocket o Facebook för det pris du vill ha för den. Om ingen köper den va priset för högt, du kommer säkert få en del bud under begärt pris o kan då få en hum om vad folk vill betala. Sälj till nån som gett bud eller lägg ut ny annons med lägre pris. Upprepa tills cykeln är såld. Begagnatmarknaden är lite upp o ner nu pga att coronan gjort att det knappt finns nya cyklar att köpa så svårt att gissa vad folk är villiga att betala, speciellt för en kinaram där det inte finns så mycket att jämföra med.
Kapitalism har inget med det här att göra. Men på marknaden som du handlade på så var väl marknadsvärdet 2kr för Ferrarin?
Kapitalism har inget med det här att göra. Men på marknaden som du handlade på så var väl marknadsvärdet 2kr för Ferrarin?
Fråga Milton. Han skulle nog säga att en sådan Ferrari inte kan finnas.
Fråga Milton. Han skulle nog säga att en sådan Ferrari inte kan finnas.
Det är ju just kinaramen som gör värdet oklart.
Titta på kvittot vad du betalade, dra sedan av minst 30% pga ingen garanti för nästa köpare
den ramen är nog tyvärr inte värd speciellt mycket mtp geometrin.
Vad är det som är så fel med geon? 120 fram, 100 bak, hyfsat up to date i nosvinkeln, kanske aningen kort i reachen med 445mm på en large men geon är nästan identisk med ex Orbea Oiz TR, Epic Evo 2020 och en massa andra cyklar som säljer som smör i solsken. Här inne är det rätt nördigt o alla Large utan minst 470 i reach är ocyklingsbara men det stämmer ju inte riktigt.
Ok. Garantier finns ju, då komponenterna är köpta i år. Alla kvitton finns. Men jag förstår din poäng.
Den de kallar large är 21" med 534mm sadelrör, det kallar andra tillverkare xl. För en xl anser jag 445mm är kort reach, sen går den förstås att cykla på ändå men inget jag personligen skulle betala mer för än någon annan ebay-ram.Vad är det som är så fel med geon? 120 fram, 110 bak, hyfsat up to date i nosvinkeln, kanske aningen kort i reachen med 445mm på en large men geon är nästan identisk med ex Orbea Oiz TR, Epic Evo 2020 och en massa andra cyklar som säljer som smör i solsken. Här inne är det rätt nördigt o alla Large utan minst 470 i reach är ocyklingsbara men det stämmer ju inte riktigt.
Den de kallar large är 21" med 534mm sadelrör, det kallar andra tillverkare xl. För en xl anser jag 445mm är kort reach, sen går den förstås att cykla på ändå men inget jag personligen skulle betala mer för än någon annan ebay-ram.
Den de kallar large är 21" med 534mm sadelrör, det kallar andra tillverkare xl. För en xl anser jag 445mm är kort reach, sen går den förstås att cykla på ändå men inget jag personligen skulle betala mer för än någon annan ebay-ram.