happymtb.fr
Aktiv medlem
Visa din bild när du bottnar!
Dags att byta titeln på tråden till "visa din suddig bild när du bottnar!" ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dags att byta titeln på tråden till "visa din suddig bild när du bottnar!" ??
”visa din slappa kedja ” ?Visa bilaga 442068Case de la grande på step’upen i TT
Men eftersom dämparna inte är bottnade så undrar man ju vad som bottnas på bilden...Jag är bara bra på att kura ihop mig.
Snyggt foto men ingen bottning denna gång heller.
Snyggt foto men ingen bottning denna gång heller.
Ser ju ut som ett helt OK bak, med bonus för VM i slak kedja :)
Värt att notera är att detta är inget huck, utan en jävligt brant ”roller”-till-platt (Das Röller heter den t.o.m. och ligger i Älta/Sthlm)Ser ju ut som ett helt OK bak, med bonus för VM i slak kedja :)
Det där påminner om scenhucket vid görvälns slott men det ser mer ut att vara rätt ner i vattnet... Kallhäll?
Det där påminner om scenhucket vid görvälns slott men det ser mer ut att vara rätt ner i vattnet... Kallhäll?
Scendroppet:
Visa bilaga 469715
Jahaa nu tror jag att jag vet var det är :-)Precis! ligger mellan Kallhäll o Görväln
Crossmax (Peter) huckade lite idag och en redig bottning fångades av min kamera. Mycket tjusigt! 4 knäckta gafflar av 5.
Visa bilaga 328688
Visa bilaga 328689
Mjuk fjädring? ?Är inte jätteofta i Hellas men nog finns det små huckstenar att bottna hojen på.
Visa bilaga 504725
Visa bilaga 504726
Mjuk fjädring? ?
Är inte det en väldigt låg stepdown att bottna på?Ute och testa nya progressiva länken till min Ripmo, såklart med platthuck ?
Visa bilaga 561884
Visa bilaga 561943
Är inte det en väldigt låg stepdown att bottna på?
För mjuk fjäder menar du? Den bottnar fram också.Inte om man kör coil med för lite progression.