Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har byggt mig ett nytt ss vapen. Surly Karate Monkey 27,5x3,0 och 33x20 i utväxling. Med fetaste bakdrevet jag sett. Absolut Black Narrow Wide.Visa bilaga 442493Visa bilaga 442492
Banlängden beror på hur packade vi är när vi pilar den.... den förra banan vi pilade i våras var 15,5km lång men det är brorsans tur att göra bana nu å jag tyckte det lät på honom att den blir lite kortare. Men vi kör väl fler varv om vi tycker det är kul.Hur lång är banan ungefär?
Går det att duscha någonstans efteråt?
Kul att vinnaren kommer! Coolt nav!!!Ooh, det låter ju roligt! Jag kommer gärna!
Har också fixat nytt nav något så ovanligt som ett DT swiss 240 singlespeed!
Visa bilaga 442830
/Carl-pedal
Området vi envisas att vara på innehåller en del stök men allt är cyklingsbart. Med lite envishet...Jag är sugen om det passar hemma och ser inte längre Civid-19 som ett hinder. Frågan är om mest om det är svårt nog för att jag skall behöva putta och bära cykeln så att Paco är chanslös på att ta sistaplatsen?
Flytta inte på helgen, men skjut upp tapetserandet!Den helgen tapetserar jag åt dottern å den går inte å flytta på. Surt:(
Jag tar vad som bjuds och gör så gott jag kan. Men två varv med möjlighet att ge sig efter ett kan vara bättre än ett långt om ni inte gillar att vänta i mörker. ?Området vi envisas att vara på innehåller en del stök men allt är cyklingsbart. Med lite envishet...
Jag tar både pannlampa och plunta med mig, Hasse!?Jag tar vad som bjuds och gör så gott jag kan. Men två varv med möjlighet att ge sig efter ett kan vara bättre än ett långt om ni inte gillar att vänta i mörker. ?
Jag tar med mig ett garnnystan så jag kan följa det tillbaka. Blir nog inga problem att hinna rulla ut det medan jag ähm... cyklar. ????Jag tar både pannlampa och plunta med mig, Hasse!?
Jo jo du känner inte min dotter. Boka nog det här för en ån halv månad sen så:/Flytta inte på helgen, men skjut upp tapetserandet!
"Varför göra idag, vad man kan skjuta upp till imorgon?"
Det blir priser för lite av varje ?Kul! Bra initiativ! Får man pris för flest varv? :)
Någon från Stockholmstrakten som vill samåka och splitta på soppan? Har bil med plats för två cyklar. Tänkte åka upp över dagen på lördag.
En liten fundering, dricks det nån öl före, under och efter rejset?
Attensione!! Öl kommer att finnas! Ordentligt med det också. Endless Summer och Red Ale 3,5or från Oxnö Bryggeri. Tack Jomper för ölspons! Tack Oxnö Bryggeri också, ska bli spännande att smaka Red Ale. Endless Summer smakade fantastiskt. Ölkontroll kommer finnas utmed banan på ett ställe där man förtjänat en eller fler ??
Näää va trökit... krya på dig.Man har blivit krasslig och okommer. Hoppas ni får en bra dag!
Über...men får vi bara skjuts från Järbo hem till mig 2 mil så här jag sovplatser.