Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gav ett par fat paw till en kollega med gigantiska händer och han blev överlycklig, skönaste greppen han haft.Då 99% av alla grepp är gjorda för minihänder så har jag tidigare tvingats köra ESI Extra Chunky, men sen hittade jag Sensus Meaty Paw som är ungefär lika stora fast lock-on och hårdare:
Visa bilaga 443981
De har funkat finfint men jag känner fortfarande att jag skulle vilja fylla ut handen mer, så jag ska prova Wolf Tooth Fat Paw. Verkar tämligen identiska med ESI fast ännu fetare.
Lätta, sitter som berget och perfekt dämpning. Kört med dem sedan 90-talet...
För mig gick de bort för att mönstret är för grovt. Känns rakt igenom handskarna och är obekvämt. Mjuka och fina annars, ja.Gummit är fint, men de är för korta tycker jag och dubbla låsringar är förlegat.
Sensus-greppen är faktiskt riktigt mjuka och bekväma eftersom de har sånt där flänsmönster eller vad man ska kalla det. Nackdelen är att de effektivt blir lite mindre när man greppar kring dem, så måttet stämmer inte med det som anges.Kör det Makten körde innan... Men jag "behöver" mjukheten i Chunkygreppen pga mina uppfuckade handflator.
Låter lovande! De verkar väldigt lika ESI i gummit. Jag valde varianten som är lite kantig på framsidan. Får se om det var ett misstag eller inte.Gav ett par fat paw till en kollega med gigantiska händer och han blev överlycklig, skönaste greppen han haft.
Såna har jag också provat och de är bland de mindre dåliga. Men jag fattar inte varför de måste vara mycket smalare längst in. Betydligt bekvämare med "raka" grepp för mig.Har också stora (länga) händer. Har bara provat Ergon GA2 Fat som stora handtag och är nöjd!
Såna har jag också provat och de är bland de mindre dåliga. Men jag fattar inte varför de måste vara mycket smalare längst in. Betydligt bekvämare med "raka" grepp för mig.
Tjockis Ergon var ju ett skämt, den inre plastringen som gummit sitter på sprack totalt vid en liten mininedläggning i backen. Kan tycka att ett "Endurohandtag" ska tåla markkontakt.
Likadant för en polare.
Mät med skjutmått så ska du få se att de inte är 37, snarare 34 längst ut och 31 längst in. ? Sensus är ungefär 33 hela vägen, precis som ett par ESI Extra Chunky som använts ett tag.Har ingen problem med att dom är smalare längst in, men tror också att det har varit bättre om dom var rakt. Även bara för att undvika att fingertoppen av handskon går runt handtagen och kommer under handflatan.
Men dom har 37 mm diameter på utesidan och 32 mm innan, så tror dom är större än Sensus och dom komprimerar inte. Tror att jag skulle kunna har ännu större handtag, vet inte om det finns något som är större.
![]()
DMR Deathgrip
Mät med skjutmått så ska du få se att de inte är 37, snarare 34 längst ut och 31 längst in. ? Sensus är ungefär 33 hela vägen, precis som ett par ESI Extra Chunky som använts ett tag.
Wolf Tooth är 36, vilket kanske blir för mycket. Ska prova idag!
Wolf Tooth Fat Paw. Verkar tämligen identiska med ESI fast ännu fetare.
Om du vill skydda ytterändarna så har ODI fina ändpluggar som är nästan lika stora som Extra Chunky-greppen:ESI både "vanliga" och vhunky beroende på cykel. Hade gärna hittat ett alternativ med dubbla lock on.
Kör också GA2, kan du visa på styret i vilken position du har dem?
Denna var den enda bild jag hittade.Kör också GA2, kan du visa på styret i vilken position du har dem?
I rosa? Måste vara rosa, speciellt eftersom det matchar cykeln.Detsamma. Thick, soft. Fast jag sågar av dem ett par cm för att kunna hålla tummen över det tjocka flänsade längst in utan att ha 2 cm längst ut som hakar i träden i skogen.
www.bike-discount.de