Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Det här var nog årets sista tur i dagsljus, i alla fall på en vardag
2E60CB32-EE6F-45CF-A3BB-C93605269B75.jpeg

Cyklade idag på Järfälla Brukets CK-bana och snubblade över en stycke kedja som låg på stigen.
Hur man kunde tappa en bit kedja på en brant uppförsbacke och inte märka sin förlust vet jag inte.

IMG_20201002_144918.jpg

Kanske är SRAM Eagle-kedjor såpass goda att man kan fortsätta cykla uppför med bara en halv kedja utan att notera någon skillnad i prestanda.
Hursomhelst ligger den där kedjebiten nu i återvinningskärlet.

89C217B8-2C45-4BE3-955D-B58C7FA6AE8C.jpeg
Ute och letar nya möjliga stigar. Kört en stund nu på ett hygge med en del uppvuxet sly. Bitvis väldigt fina skotar spår, bitvis väldigt risigt. Ska kolla vem som äger markennån gång och kanske börja rensa undan riset så man kan cykla bättre :-)

Cyklade idag på Järfälla Brukets CK-bana och snubblade över en stycke kedja som låg på stigen.
Hur man kunde tappa en bit kedja på en brant uppförsbacke och inte märka sin förlust vet jag inte.

Visa bilaga 445870

Kanske är SRAM Eagle-kedjor såpass goda att man kan fortsätta cykla uppför med bara en halv kedja utan att notera någon skillnad i prestanda.
Hursomhelst ligger den där kedjebiten nu i återvinningskärlet.
För att inte tala om alla jävla slangar som visst inte behövs längre. Jävla ofog

Lite hav.
Pga barn och liv så har i princip all min träning senaste tiden varit tokpendling 22km om dagen. Men idag fick jag 50km grusväg och asfalt. Hade hellre kört mer stig men det var skönt att bli trött på riktigt för en gångs skull.

Tumlehed (Göteborg)
2001B8BF-EBF0-4B71-BBD6-A7E29440F8BF.jpeg

Tillbaka
Topp