TinyTemper
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Sista åket innan en brutal jobbhelg tar sin början.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jäkla latmask ?Ingen cykling idag men bjuppar på en bild från en solig morgon tidigare i veckan. Trevlig helg på er Visa bilaga 444267
Haha! Blev iaf en lunchpromenad på 45 min ? lite snuvig så nya tag till veckan!Jäkla latmask ?
Har ni snö redan? Fy fan. Jag badade för en vecka sen.Riktig skittur idag. Noll flyt, halt som fan, trötta ben trots att jag borde varit utvilad, cykeln kändes stötig och jävlig fast jag kör jättemjuk gaffel och dämpare och aplite luft i däcken. Måste ha varit jag helt enkelt.
Meeeen, jag fick i alla fall prova ett nytt objektiv som verkar funkis för mina syften. ?
Visa bilaga 444673
Ha! Nejdå, det är bara mossa och hög kontrast. ? Det var ungefär 16 grader.Har ni snö redan? Fy fan. Jag badade för en vecka sen.
Japp. Glömde läsglasögonen på Domus. Fast stenhällen som sticker upp under mossan är rätt lik gammal skarsnö.Ha! Nejdå, det är bara mossa och hög kontrast. ? Det var ungefär 16 grader.
Edit: Du citerade nog fel inlägg va? ?
Levi i FinlandVart är du?