Vet inte vad som är på g för nästa år... Men en liten varning; Beställde en Capra Shred i början av augusti, skulle levereras i början av september... Väntar fortfarande...! YT customer service är under all kritik... Mejl svarar de inte på alls när man väl har betalat sin order (innan gick det bra!). När jag ringer säger den som svarar att han inte vet någonting.., att jag ska mejla istället. När jag säger att jag har mejlat (5 ggr senaste veckorna...) men inte får svar, säger han "I´m not the guy answering the e-mail, I´m the guy answering the phone...". Ett skämt faktiskt...! Det jag har fått veta är "att de gör så gott de kan", att cykeln skulle byggas förra veckan, men blev framflyttad till denna vecka, eller kanske nästa... ingen vet! Överväger att avbeställa den helt och begära pengarna tillbaka... Synd bara att jag är så sugen på den cykeln ?... Facit i hand, aldrig mer postorder cykel och aldrig mer YT. Skräcken är ju att det ska vara något strul med cykeln när den väl dyker upp, för då lär man aldrig få hjälp... Skönt, nu fick jag gnälla av mig... och ni som funderar på YT, consider yourself warned ?!