Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Byta hoj och inte köpa en till"? Hmmm, får nog googla det där...
Ja. Så länge ramen är frisk är det bara att mata med nya delar!Hur många posent måste vara utbytt innan det räknas som en ny?
Det pågår väl ständigt ett uppgraderande.
Jag har aldrig i hela mitt liv sålt en cykel. Gett bort, kastat, fått stulen javisst, men sälja en cykel? Visa bilaga 447095
Jag har sålt typ 3 cyklar. Två var väl ok, den tredje ångrar jag fortfarande. (En av de första 29-ers i landet, en GF dessutom.)
Ny ram så är det en ny hoj i princip.Olika beroende på vilken cykel. Htn är såld o skall byggas ny så den hade jag fyra år.
Min fs har transmuterat från 2012 till idag men inget från 2012 cykeln finns kvar idag. När blev den en ny cykel? Ram har bytts 2 ggr under den tiden.
Dårhuset... eller kronofogden beroende på....Om man haft 19 cyklar sedan 2019....vart hamnar man då.???
Nää dåDårhuset... eller kronofogden beroende på....
Det ena utesluter väl inte det andra?Dårhuset... eller kronofogden beroende på....
Haha nej precis kronofogden är som ett dårhus bara det.
Om man haft 19 cyklar sedan 2019....vart hamnar man då.???
Men vänta nu, var det så sent som mars 2019 du gick med i happy (din profil säger det iaf)? Om jag räknat rätt har du köpt 5 cyklar sedan dess? Såvida jag inte missat nåt... ja, då är du ju nere på 3-4 månader i snitt innan det blir nåt nytt ?3 månader!
10 år då.Om man har 5 cyklar och byter varje cykel varje 10 år, blir svaret då 10 år eller 2 år?
Om det funnits ett enkelt sätt att lämna gamla cykeln (oavsett märke) som inbyte i någon butik samtidigt som jag köper en ny så hade jag nog bytt oftare.
Så sant. Dock är frågan om man accepterat 12000kr för en hoj man kunde fått 18000kr privat för. Som för bilar måste dom piffa till cykeln och lämna någon typ av garanti. Någon marginal måste de ju ha också.
Folk som köper plastramar tenderar att byta betydligt oftare än vi som kör stål. En kolram blir snabbt omodern. Stål består. Vi byter komponenter men ramarna stannar
Men vänta nu, var det så sent som mars 2019 du gick med i happy (din profil säger det iaf)? Om jag räknat rätt har du köpt 5 cyklar sedan dess? Såvida jag inte missat nåt... ja, då är du ju nere på 3-4 månader i snitt innan det blir nåt nytt ?![]()
Ja lätt. Ingen annons, inga idioter, pengar idag.
Framförallt när det gäller sälja dyrare cyklar och slippa provcyklare som ska komma hem och fråga hur långt kedjan gått på en hoj för 55 000 osv.
Man hade även vågat köpa dyrare begagnat om man då fått 6 månader eller liknande.
Troligtvis hade jag bytt oftare eftersom jag är rätt nyfiken och gärna provar annat. Nu köper jag ungefär 1,5 cykel om året och mina syskon vill snart inte få fler och tanten tycker vinden är full.
Ja! vikoperdincykel.se, eller nåt. Nån som på ett strukturerat sätt kan ge en det där skambudet direkt så man slipper spendera en halvtid på hitta samma skambudsprisnivå via blocket..Om det funnits ett enkelt sätt att lämna gamla cykeln (oavsett märke) som inbyte i någon butik samtidigt som jag köper en ny så hade jag nog bytt oftare.