Förslag på racerram i titan

Blev det någon titanhoj till slut? Annars har Lynskey 20% på allting samt "free worldwide shipping" ?.
Tyvärr inte, har fått omprioritera lite pga kass kropp.
Har insett att en titancykel inte blir speciellt lätt heller, om jag blir bättre i framtiden så får jag nog ta omtag.
Sitter nöjd med racer och gravel för tillfället.

M

Utan att ha någon form av kunskap om kvalitet och utseende vill jag minnas att någon cyklat på Kocmo också. Är det en ryss kanske?

Edit: En snabb googling tyder inte på rysk. Snarare tysk och dyr.
Kocmo är rysktillverkad (utläses Kosmo) men säljs via Tyskland. Ryssarna lär vara duktiga på titan. Såg ett test i Tour för många år sedan där de fick bra kritik, styvare än Moots t ex, vill jag minnas.

Jag har en Moots ram som jag hade tänkt bli av med men sen kom korona. Vid eftertankens kranka blekhet skulle jag väl gjort insatser tidigare men nu är det som det är.
För fälgbroms dock, om intresse finns.

Denna låg närmast till hands när det begav sig.......

Enigma?
https://www.enigmabikes.com/pages/enigma-excel

Jag har såklart redan 3 titandiskar i ryggraden, det är ju ändå 2021.
Tyvärr kvarstår huvuddelen av problemen men fick facettledsblockader i måndags och blev "smärtfri" så mer titan blir det(tror jag).
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium

Hahah :)

Jaha man har mjukost i ryggplattorna. Det låter ju iofs ganska rimligt. När jag snabb googlade så dök 6/4 upp bland resultaten.
Jo du har nog rätt, det är flertalet blandningar som generellt går under namnet titan i dagligt tal, olika för olika användningsområden. Oklart med protesterna men dom ser iaf ut såhär i dagsläget.
Inte så svårt att lista ut att det kan vara facettlederna kan jag tycka när allt framåtböjt har funkat bra men när allt statiskt vertikalt, som att sitta på kontorsstol eller stå still, varit katastrof, men men

Bilagor

• received_1422537737887851.jpeg
    received_1422537737887851.jpeg
    50.2 KB · Besök: 34
Uppdatering, tror jag släpper titancykel då jag har tillräckligt med titan ändå. 3 nedre kotorna stelopererade, saknas vertikala stag mellan skruvarna på bilden men jag förutsätter att dom är monterade. Känns nu 10 dagar efter op mkt lovande avseende smärtproblemstiken.
Byggde färdigt gravelhjulen och gjorde allt färdigt innan op för att kunna cykla så fort som möjligt och såklart fick jag direktiv om 0 pulshöjande aktiviteter i 6 veckor, fiii f..n?

image0.jpeg

Tillbaka
Topp