LesGrossman
Aktiv medlem
Förslag på racerram i titan
Blev det någon titanhoj till slut? Annars har Lynskey 20% på allting samt "free worldwide shipping" ?.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte, har fått omprioritera lite pga kass kropp.Blev det någon titanhoj till slut? Annars har Lynskey 20% på allting samt "free worldwide shipping" ?.
Jag förstår, hoppas att du återställd inom en snar framtid!Tyvärr inte, har fått omprioritera lite pga kass kropp.
Har insett att en titancykel inte blir speciellt lätt heller, om jag blir bättre i framtiden så får jag nog ta omtag.
Sitter nöjd med racer och gravel för tillfället.
M
Har inte lynskey 20% (minst) på allting mest hela tiden .)
Tokigt fina!
Kocmo är rysktillverkad (utläses Kosmo) men säljs via Tyskland. Ryssarna lär vara duktiga på titan. Såg ett test i Tour för många år sedan där de fick bra kritik, styvare än Moots t ex, vill jag minnas.Utan att ha någon form av kunskap om kvalitet och utseende vill jag minnas att någon cyklat på Kocmo också. Är det en ryss kanske?
Edit: En snabb googling tyder inte på rysk. Snarare tysk och dyr.
Jag har en Moots ram som jag hade tänkt bli av med men sen kom korona. Vid eftertankens kranka blekhet skulle jag väl gjort insatser tidigare men nu är det som det är.
För fälgbroms dock, om intresse finns.
Vilken storlek? vanliga QR,
Denna låg närmast till hands när det begav sig.......
![]()
Ribble CGR Ti Frame
Versatility is at the core of the CGR range and this titanium model certainly ticks all the boxes. The relaxed and stable CGR Ti is ready to ride on a wide range of terrains.www.ribblecycles.co.uk
Vamoots, 58 enl ramnr, inkl Enve 1.0 gaffel, QR, Chris King styrlager.
Vidare tar vi isf via PM.
Om frågan är ställd till mig så har inget förändrats mer än att jag sannolikt snart kommer bli betydligt stelare i ryggen. Förhoppningsvis också betydligt smärtfriare.Blev det någon titanhoj?
Titan i ryggen?Om frågan är ställd till mig så har inget förändrats mer än att jag sannolikt snart kommer bli betydligt stelare i ryggen. Förhoppningsvis också betydligt smärtfriare.
På titanfronten inget nytt.
Jag har såklart redan 3 titandiskar i ryggraden, det är ju ändå 2021.Titan i ryggen?
Sparar man nåt i vikt på en sån manöver, och i så fall hur mycket?Jag har såklart redan 3 titandiskar i ryggraden, det är ju ändå 2021.
Tyvärr kvarstår huvuddelen av problemen men fick facettledsblockader i måndags och blev "smärtfri" så mer titan blir det(tror jag).
I'm bulletproof, nothing to loseJag har såklart redan 3 titandiskar i ryggraden, det är ju ändå 2021.
Tyvärr kvarstår huvuddelen av problemen men fick facettledsblockader i måndags och blev "smärtfri" så mer titan blir det(tror jag).
Skulle tro att det blir marginellt tyngre tyvärr, läkaren fattade inte alls vad jag yrade om när jag föreslog coolfiberproteser.Sparar man nåt i vikt på en sån manöver, och i så fall hur mycket?
Legering? Nu tror jag att titan är bland de ädlaste grundämnena?Vad är det för legering du går runt med i kroppen? :)
Legering? Nu tror jag att titan är bland de ädlaste grundämnena?
Förresten tror jag att vi behöver diskutera reachen på vår nya cykel?
Jo du har nog rätt, det är flertalet blandningar som generellt går under namnet titan i dagligt tal, olika för olika användningsområden. Oklart med protesterna men dom ser iaf ut såhär i dagsläget.Hahah :)
Jaha man har mjukost i ryggplattorna. Det låter ju iofs ganska rimligt. När jag snabb googlade så dök 6/4 upp bland resultaten.