Sambal Oelek
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stack ut och brände lite fett i morse, medan solen sakta gick upp över den höstsvala skogen.
Visa bilaga 448549
Oj. Satan. Men fint!
Japp! Har rullat ca 2 mil hittills...Är den också ny? :D
Håller på att känna in styret nu. Lutar mot att jag tycker att det känns för brett. Under dagens runda så kände jag mig nöjd med bredden. Får återkomma när jag har bestämt mig, men spontant känns det för brett.Är det najs med bredare styre? Ditt är väl 500mm, mitt är 440. Är lite nyfiken på hur det känns! :D
Japp! Har rullat ca 2 mil hittills...
Håller på att känna in styret nu. Lutar mot att jag tycker att det känns för brett. Under dagens runda så kände jag mig nöjd med bredden. Får återkomma när jag har bestämt mig, men spontant känns det för brett.
Oj. Satan. Men fint!
Låter som Stockholm?oh ja :) karman tog flera bilister som inte hade bytt däck fast vi har vetat om i en vecka att snön kommer :)
Slutspurten på Dalslands leden nu...
Visa bilaga 448544
Ja men nästan :) Gissar att många har däckhotell och då blir det ju som det blir om man inte planerar :)Låter som Stockholm?
Skulle tro det, kändes verkligen som en gammal banvall.Är det en nedlagd järnväg?