Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad spännande! Alfabike incoming (med Comic Sans-logga)?! ;)
Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt
Annoncer med på DBA. Stort udvalg af til billige priser. På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salgwww.dba.dk
så saknas bare den röda
Stort grattis! Make Cannondale great again ;-)!
Coolt! Stort grattis. Ja Cannondale behöver verkligen behöver verkligen se över designen på sitt gravity/utförs segment. Deras DH cykel med två bakdämpare ser fasen inte klok ut. Sen skulle Bryceland behöva något fräsigare att glida runt på ? Hoppas du får jobba med den biten. Är också nyfiken om du ska flytta?
Vilken jäkla grej! GRATTIS!! (efter att ha kollat så att det inte är första april!) Det tråkiga är förstås att vi säkert inte får lika mycket roliga grejer här. Och att du säkert inte kommer vilja bygga cykel åt mig när det är dags om något år :)
Och Ola Stenegärd, visste inte alls att han blivit en sån stjärna. Måste varit på 90-talet jag såg hans byggen i farsans MCM-tidningar, extremt cleana chopperbyggen på Gotland om jag inte minns helt tokigt.
TACK!GRATTIS!
TACK!Grattis! Det är välförtjänt!
Hurra! Hurra! Hurra!
Stort grattis!
Wow! Fy fasiken vad kul, stort grattis!
Stort grattis! Make Cannondale great again ;-)!
Fan va kul! Lite saga över det hela :)
Bra jobbat!
Vad roligt, det känns som att du verkligen jobbat målmedvetet mot det. Lite Erik Nohlin, fast mindre dramatiskt :)
Vilket lyft för Cannondale
Roligt att höra. Måste säga att jag går förbi Carlsönerna, lokala Husqvarnahandlaren och brukar dregla lite över kängorna o tänka att fan de där vill jag ha till vardags :-) platsen i garderoben är tyvärr upptagen med något som lär hålla hela livet.
Grymt! Å ett jättegrattis!
/T
Tjena!
Wohoo! Kan ju inte bli mer än fantastisky!
Kan vi få en modern SuperV nu?
Stort grattis! Cannondale är ett av mina absoluta favoritmärken alla kategorier och har en känsla av att det inte kommer blir sämre framöver med dig involverad.
Sen får vi hoppas att den här tråden kommer att kunna leva kvar i en eller annan form, för den har varit otroligt underhållande och rolig att följa!
Wow! Vilken grej! Stort grattis!
Hoppas du inte blir för fin för att hänga bland oss amatörer på Happy nu bara. Och fortsätt gärna dela med dig av ditt arbete, det är ok om det bara blir tråkiga C-dale-grejer. Vi kan hålla hemligheter! ;-)
Fan vad kul! Grattis! Nu får du slåss mot bönräknarna och marknadsnissarna i cykelbranschen istället. Välförtjänt!
Hoppas att du behåller lite av lekfullheten nu när du gått och blivit corporate.
Fan va kul! Dessutom ett märke som brukar ”våga” lite, i alla fall historiskt sett. Vilket borde passa dig som handen i handsken!
Coolt! Stort grattis. Ja Cannondale behöver verkligen behöver verkligen se över designen på sitt gravity/utförs segment. Deras DH cykel med två bakdämpare ser fasen inte klok ut. Sen skulle Bryceland behöva något fräsigare att glida runt på Hoppas du får jobba med den biten. Är också nyfiken om du ska flytta?
Grattis, grymt! Innebär det flytt till USA?
Grattis! Hur coolt som helst ju!
Hoppas du lobbar för lite mer normala standarder så andra än de inbitna nördarna också börjar hoja Cannondale ?
Som den där underbart hemska offroad-bilen som var med på Top Gear för typ 10 år sedan? Designad av en enkät till allmänheten typ, och sedan räddad så gott det går av någon som borde vetat vad de gjorde. I’m in.Tycker du skall bygga en happybike :)
Användarna får rösta fram komponenter, ram, form osv :D
Fast då kanske din provanställning upphör :)
Grattis! Hur coolt som helst ju!
Hoppas du lobbar för lite mer normala standarder så andra än de inbitna nördarna också börjar hoja Cannondale ?
som typ vevlagret då? Och att bakhjulet är förskjutet 3 mm (och i nödfall går säkert ett vanligt in med, navet isig är ju helt vanligt boost). Det är ju det som är kvar, som är special. Lefty ja, men den måste man ju inte och idag faktiskt på rätt få modeller. Men absolut, vevlagret, hade varit trevligt. Även om de har motivering till det.
Den där sne-dishningen (”AI”) av bakhjulet är en av anledningarna till att jag _aldrig_ skulle ha en Cannondale på shortlistan över ny cykel. Övertyga dem om att standarder är bra att följa, AlfaAlfa!
Bygg en Spur med 130 bak och 140 fram. Och sänk priset 10k. Alla kommer köpa.
Jag tror man inte ska fråga en inbiten cannondaleentusiast om vad som ska bytas för att den stora massan ska börja med Cannondale ?.som typ vevlagret då? Och att bakhjulet är förskjutet 3 mm (och i nödfall går säkert ett vanligt in med, navet isig är ju helt vanligt boost). Det är ju det som är kvar, som är special. Lefty ja, men den måste man ju inte och idag faktiskt på rätt få modeller. Men absolut, vevlagret, hade varit trevligt. Även om de har motivering till det.