radarminnet
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visa bilaga 458835Bra terapi att försöka bränna på utför utan bakbroms...
Bara att fixa.Visa bilaga 458835Bra terapi att försöka bränna på utför utan bakbroms...
Tittade lite extra idag, och de verkar vara gjorda av någon metall i guldfärg. Kanske mässing?Hur är hornen gjorda?
Rätt avancerat att någon klär granen med en batteri driven ljusslinga ute i skogen.
Visa bilaga 457892
Coronaeffekten? Folk är uttråkade och göralösa ?
Nu må du ju ha batterier i fickan å sköta underhållet på turerna ?
Coronaeffekten? Folk är uttråkade och göralösa ?
Nu må du ju ha batterier i fickan å sköta underhållet på turerna ?
Ännu mer gegga. Men såg idag första biten av blå himmel i december (tyvärr inte med på bilden).
Lövstakrokarna eller? Bruket? Ser fint ut i alla fall..Bambi på hals idag!
Visa bilaga 459620
Lövstakrokarna eller? Bruket? Ser fint ut i alla fall..
Aha ok. Är det mellan badet och båtklubben då eller? Kan inte de krokarna sådär jättebra men jag vet att det finns massor av fina stigar däromkring. Jag brukar väl hålla till lite mer norrut åt bruket och kallhällsskogarna men borde någon gång ta mig mer åt de där hållen.Görväln ja, vid "Ravinen" är det taget. Så Hummelmora-ish. Kan inte direkt klaga på att ha nära till alla fina stigar nästgårds ?
Aha ok. Är det mellan badet och båtklubben då eller? Kan inte de krokarna sådär jättebra men jag vet att det finns massor av fina stigar däromkring. Jag brukar väl hålla till lite mer norrut åt bruket och kallhällsskogarna men borde någon gång ta mig mer åt de där hållen.
Ja jag har sett att det verkar finnas hur mkt som helst där. Måste utforskas mer. Hakar gärna på och kör någon dag.Ja precis, just ovanför båtklubben. Ta en kik på Trailforks, jag har lagt upp massor där. Annars bara skjuta ett PM så kan jag ordna stigvisning någon dag!
Finns mycket kul norr om Bruket också, tycker hela Görväln har bra variation.