Julklapp till dig själv?

Kneecap

Aktiv medlem
Julklapp till dig själv?
Tjena!

Vad har ni köpt till er själva?

Jag lyckades snyta åt mig en XTR 952 i princip mint condition. Omtalad i en tråd nyligen, ja jag betalade mer än vad dom flesta trodde. Vintage är inte billigt idag, men det är så värt det. Bästa bakväxeln Shimano har tillverkat, iaf på delad plats med DA 7800.
God jul allihopa!

IMG_20201223_210635874.jpg

Julklapp till dig själv?
En ny EDC lampa. Tappade tyvärr min gamla superfina.

Acebeam TK16 med CREE-XPG3 fick det bli. Liten och stark.

Julklapp till dig själv?
Om man beställer en hoj veckor innan jul men den levereras först veckorna innan man fyller år. Är det då en julklapp eller födelsedagspresent?

Julklapp till dig själv?
Airpods Pro.

Åkte till Mediamark i morse och hängde på låset när dom öppnade, snabbt in och ut innan det fyllde på med folk. Tog en tur på trainern när jag kom hem, redan efter tre kvart trillade den första ur örat pga svettig. Fail.

Julklapp till dig själv?
Ledramp till bilen och ljuddämpare åt endurocykeln åt mig (på Black Friday), junior fick en Scott Scale 24" i julklapp, ombyggd med Sid-gaffel och 11-delat Slx, tur det var en snöfri jul så vi kunde ut o testa en stund...

20201224_203021.jpg

Julklapp till dig själv?
En custom Mercian Vincitore i Reynolds 853-rör. Tyvärr är tomten fast i någon snöstorm över kanalen så det går över tiden. Det har nog inte undgått ngn på forumet så jag bidrar med ett styre jag tänkte prova på.

Det fanns en med plattare aero-profil också men då jag är så himla aeroformad (rundade kanter) själv så behövs inte det, dessutom känns det svårare att kleta dit prylar när det inte är runt.
topblk2672x1336.jpg

Julklapp till dig själv?
Airpods Pro.

Åkte till Mediamark i morse och hängde på låset när dom öppnade, snabbt in och ut innan det fyllde på med folk. Tog en tur på trainern när jag kom hem, redan efter tre kvart trillade den första ur örat pga svettig. Fail.
Trist, själv har jag provat det mesta och insett att jag är körd. Öronen fylls av svett till det börjar att klucka och jag hör inte längre musiken så bra.

Julklapp till dig själv?
Trist, själv har jag provat det mesta och insett att jag är körd. Öronen fylls av svett till det börjar att klucka och jag hör inte längre musiken så bra.

Svin gamla men funkar faktiskt. Enda du behöver är någon typ av klämma och fästa kabeln bakom nacken. Typ ett hårspänne.

Julklapp till dig själv?
Ett nytt (och fungerande) vevlager till pendlaren. Det var jag värd. Men inte mer än så! Nu kommer jag kunna ta mig till arbetet ända till nästa jul så jag har råd att köpa ett till vevlager då igen. Man ska inte skämma bort sig i onödan.

Julklapp till dig själv?
Säkert rolig pryl. Otroligt skralt med spelutbudet bara. Hade förväntat mig 5-7 exklusiva titlar vid släppet...

Lika bra att vänta, blir billigare också. :)
Är den lika notoriskt svår att programmera som föregångaren så kan det ta tid innan de lär sig klämma ur kraften från den!

Tillbaka
Topp