josofin
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Robbans BMX o Skatehall i Heby, går att hyra för några hundralappar per timme ??Wow! Var hittar du alla dina roliga hoppställen? ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Robbans BMX o Skatehall i Heby, går att hyra för några hundralappar per timme ??Wow! Var hittar du alla dina roliga hoppställen? ??
Så sjukt jobbigt att kravla sig upp från den där lådan... ?Lämnade blötan i skogen för att prova på inomhuscykling för första gången... Så sjukt kul, tanten blev till barn igen ?. Gott Nytt År!Visa bilaga 462018
Som att simma i karlssons klister ?Så sjukt jobbigt att kravla sig upp från den där lådan... ?
Robbans bmx hall? Verkar som det i hedbyWow! Var hittar du alla dina roliga hoppställen? ??
haha är det då du tjänar ihop till dina psyklar?? hahahaTackar!??
Farbrorn hade ju inte helt fel. Jag har varit områdets ”hyrtomte” dom senaste åren.
Roadrunner!! tummenupp!
Busted!?haha är det då du tjänar ihop till dina psyklar?? hahaha
ja det är ju bra om du lägger banan så du inte kör fel!!Kollar stigar och försöker knyta ihop bansträckningen inför ett kommande SS-rejs.Visa bilaga 460814
Usch! 4:3!Blev en vilodag idag med internetcykling, min favvo-Fazer, och snela hestar på TV.
Visa bilaga 462174
Usch! 4:3!
Det är som att cykla på en hoj med fel geometri!
Filmen är från 1982, bokhyllan från 1979, teven från 2018, datorn ingen aning...Det är ingen 16:9 men vekar inte vara 4:3 heller. Modernaste geometrin är 3:2, kanske är det det?
Har aldrig före sett en "Skype Certified" dator.
Där är det så vackert tänkte att det vore shysst att cykla där när jag va o besökte
Ett tips, Den där kommer du behöva näta med hönsnät annars kommer den inte ha mycket nytta.Ingen cykling idag, istället gick jag ut och fixade lite på den lokala slingan.Visa bilaga 462302
Nja. Den är så kort så man far ju över den innan man hinner glida öht. Dessutom är det murarnät man använder, inte hönsnät, när man nätar spänger.Ett tips, Den där kommer du behöva näta med hönsnät annars kommer den inte ha mycket nytta.
Nja. Den är så kort så man far ju över den innan man hinner glida öht. Dessutom är det murarnät man använder, inte hönsnät, när man nätar spänger.
Om något kanske den ligger lite lågt..?
Jag kan försäkra om att något nät på inte kommer göra mycket nytta där ändå av två anledningar, 1. Som senare skrev så är den inte så lång och det är inte så knepigt område, bara djupt. (går bra utan spång från ett håll men inte åt andra) 2. Det är så extremt lerigt parti så efter ett par rundor kommer nätet ändå fyllas i med geggamoja och bli hal ändå.Ett tips, Den där kommer du behöva näta med hönsnät annars kommer den inte ha mycket nytta.
Nu gjorde jag det lätt för mig och tog tre lika långa stumpar från trallbygget i somras, därav ligger den där den ligger, dock så vill man inte ha den för högt då det tar utmaningen av partiet, den ska bara göra så att man inte behöver göra en Otb igen, stenigt krön på ena sidan och just nu jättelerigt på andra.. Vad föredrar man?Nja. Den är så kort så man far ju över den innan man hinner glida öht. Dessutom är det murarnät man använder, inte hönsnät, när man nätar spänger.
Nja. Den är så kort så man far ju över den innan man hinner glida öht. Dessutom är det murarnät man använder, inte hönsnät, när man nätar spänger.
Jag kan försäkra om att något nät på inte kommer göra mycket nytta där ändå av två anledningar, 1. Som senare skrev så är den inte så lång och det är inte så knepigt område, bara djupt. (går bra utan spång från ett håll men inte åt andra) 2. Det är så extremt lerigt parti så efter ett par rundor kommer nätet ändå fyllas i med geggamoja och bli hal ändå.
Funkar lika bra med hönsnät som murarnät, det är typ samma sak, vi har användigt båda med samma resultat.
DU kanske har rätt, jag förkastar inte rådet helt. Jag ska köra sträckan i morgon så jag återkommer med resultatet. Ska ev. bygga en till på ett annat ställe idag.Funkar lika bra med hönsnät som murarnät, det är typ samma sak, vi har användigt båda med samma resultat.
vi får väll se om din teori håller men av egen erfarenhet så skulle jag näta den lilla korta biten för jag hade inte velat komma med lite fart (då man verkar komma av man ser på bilden med lite nedförslut) och över den där lilla spången..... då hade jag hellre dragit över diket bara med ett litet hopp.
nät fungerar även om den är full i lera då däckens dubbar kommer ner så pass långt.