Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ah, lödning låter rimligare än svets.Slaglödning?
Jag hade svetsat den, svetsa och slipa ner svetsen så ramen blir jämn igen.
Har faktiskt ingen aning, har bara sett några relativt dåliga bilder ännu. Det är i alla fall en C.B.T Italia i Columbusstål (av för mig okänd sort) med hyfsade Campa- och Cinellidelar i övrigt. Priset är såpass lågt att jag skulle kunna chansa, skulle det visa sig att ramen är skrot så går det att använda delarna till något annat kul.Har du någon teori om varför hållet finns där? Kan godset kring det som tidigare var en flaskställsgänga vara försvagat?
Det är ganska enkelt att lägga till en plåtbit och löda fast med silver. Är det 28,6 eller 31.8 diameter?
Frågan är hur mycket av röret i övrigt som finns kvar där inne?
Att det kostar mer än det smakar att laga?Det brukar ju framföras som argument för stålramar att de kan lagas av vilken bysmed som helst när man är på långtur i långtbortistan. Så vad är problemet? :-)
Att det kostar mer än det smakar att laga?
Ah, blir nog lite dyrt det där. :)Aha! Det får inte kosta heller.
Vilken lagning med värme kommer ju att förstöra lacken i vilket fall.
Är inte hålet för stort (eller röret frätt av rost)kanske en https://www.wurth.se/produkter/fast...r/nitmutter-platt/blindnitmutter-multigrip/#/ är en lösning? Evt med en liten bricka under skallen. Det kan väl inte ruinera dig?
Kanske att det är betydligt fler som fört påståendet vidare än det är som faktiskt har provat kanske?Det brukar ju framföras som argument för stålramar att de kan lagas av vilken bysmed som helst när man är på långtur i långtbortistan. Så vad är problemet? :-)
Det såg bra ut ?FiberFix? ;)
Kanske att det är betydligt fler som fört påståendet vidare än det är som faktiskt har provat kanske?
Kanske att det är betydligt fler som fört påståendet vidare än det är som faktiskt har provat kanske?
Det såg bra ut ?
Var köper man sånt ?