Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle säga att det ändå är ganska förväntat? Jag var förvånad att de var med så länge i toppstriden.Ingen vidare dag totalt sett på vallen för Italien - 2 straffrundor och 14 extraskott.
Håller med. Ingen chock att de bommar en del. Om de där unga killarna utvecklas ordentligt till nästa år och Hofer och Windisch håller i en säsong till kan de dock vara en joker för OS.Jag skulle säga att det ändå är ganska förväntat? Jag var förvånad att de var med så länge i toppstriden.
Tid Bom Åkare Sträcka ------------------------------ 17.37 (1) JTB 3 17.43 (0) Pidruchnyi 2 17.49 (0) Samuelsson 4 17.56 (1) Fak 2 18.03 (5) Hofer 2 18.03 (2) Lægreid 1 18.04 (1) Doll 4 18.05 (0) Peiffer 3 18.06 (1) Loginov 3 18.07 (1) Desthieux 3 18.08 (3) Ponsiluoma 3 18.08 (1) Eliseev 2 18.12 (1) Pryma 3 18.12 (1) Nelin 2 : 18.51 (3) Femling 1
Fast de andra åker väl Fischer? Han kör väl Salomon. Kan ju hända att spannet och glidzonerna på Salomon var bättre för dagens före?Nu prisade samis sina skidor i segerintervjun, så faen vet vad allt om dåliga skidor handlade om.
Men, ponsilouma stoppade raset, tog in tid på de flesta och placeringar, sen avslutade samis helt brutalt bra, han kan bli farlig i masstarten.
Oavsett märke så ska de väl ha skidor i sina skidparker som täcker in alla fören, annars är det ju illa. Men visst, små skillnader kan det ju vara, men då borde det mer vara på nivån kanonskidor vs mycket bra skidor, inte kanonskidor vs halvtaskiga skidor.Fast de andra åker väl Fischer? Han kör väl Salomon. Kan ju hända att spannet och glidzonerna på Salomon var bättre för dagens före?
Oavsett märke så ska de väl ha skidor i sina skidparker som täcker in alla fören, annars är det ju illa. Men visst, små skillnader kan det ju vara, men då borde det mer vara på nivån kanonskidor vs mycket bra skidor, inte kanonskidor vs halvtaskiga skidor.
5) -1, +0.20 (3) Andersson 10) -4, +0.40 (2) Lindqvist 21) -10, +2.08 (4) Nilsson 27) -2, +2.31 (4) Högberg 32) +8, +3.00 (5) Lind 53) +13, +5.07 (9) HedströmAndra siffran är placering minus startposition, d.v.s. negativa värden innebär avancemang och positiva att åkaren tappat placeringar i jakstarten.
???Sista VM-loppet. Jag klämmer ur mig Jacquelin som segrare.