Jag beställd en ram från Trifox direkt efter den kom upp på Hambini, skulle ta 2 dagar med "a little delay because of covid". veckor efter och ständiga ursäkter som att "nu flyttar vi lager" eller "nu är det ledighet" eller annat skit har de fortfarande inte lyckats TA ramen och LÄGGA den i ett paket. Sådan här extrem jävla inkompetens gör att jag hoppas att ett företag kånkar snabbast möjligast. Hambini är fortfarande min idol och jag fick ett riktigt bra erbjudande ifrån de inkompetenta babianerna på Trifox men sånt här är bara onödigt och spär på mitt Kinahat. Kinaramar är verkligen en riktig jävla pajasverksamhet.
HÅLL ERA CYKLAR HELA för ni vill inte köpa nya grejer i dessa tider och gud må alla inkompetenta idioter snabbast möjligast få möjligheten till at omskola sig. Nu är jag lite extrem för jag tänder verkligen på effektiva människor och metodr (vilket är oerhört sällsynt) men kom igen sånt här skulle ju till och med irriterat den mest mysande öldrickande festcyklisten.
Min respekt för företag som Decathlon har bara höjts! Sälja en superram för 10000 kr, det är stort. Nu har de ju aldrig ramen i lager men ändå, det förtjänar att hyllas! De klarar av att handskas med babianer!