STULEN CYKEL: Canyon Spectral Göteborg

cykelisa

Aktiv medlem
Min röda Canyon Spectral blev stulen i Göteborg i natt. Skulle uppskatta om någon som ser något hör av sig!

IMG_2590.jpeg

Senast redigerad av en moderator:
Den dyker säkert snart upp i rambrottstråden...

Nä, ska inte dryga mig. Se detta som en bump. Jag editerar till Göteborg i din titel med.

Senast ändrad:
Jo jag har kvitto och kommer få tillbaka den så det är aningen obegripligt. Men han som stal den hävdar att det är hans och då ska han tydligen få fyra veckor på sig att bevisa det
vid beslagtaget gods gällande stöld/häleri så trots rättmätige ägare har kvitto så om misstänkt gärningsperson hävdar vid beslaget att godset är legit inköpt så får denne X-antal dagar på påvisa detta .. finns nämligen små kryphål i svea lag o en rutinerad tjyv vet om detta o i hopp om komma lindrigare undan nyttjar detta. har själv surt nog fått erfara samma sits o vackert fått vänta några veckor på återfå en stulen hoj

Jo jag har kvitto och kommer få tillbaka den så det är aningen obegripligt. Men han som stal den hävdar att det är hans och då ska han tydligen få fyra veckor på sig att bevisa det
Grattis till att din cykel är återfunnen! ??Hoppas du får tillbaka den så snabbt som möjligt. Blev själv av med en Spectral 2018 och en Stoic 2021 vid inbrott i västra Göteborg 2021-02-23. Inget hört eller sett än så länge ?

Tillbaka
Topp