Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Där bor jag. Håller ett öga öppet.Guldheden
Tack Fredrik!Trist Lisa. Håller ögonen öppna.
Ja, det gör det ju verkligen! Men jag fick veta redan i måndags att de har hittat min (och ska hålla den i beslag i en månad pga utredning om häleri... ?) Så lär väl vara en annan. Men tack för tipset!Låter ju väldigt träffande?
Ah skönt ändå. Men va fasen, unna dig en ny hoj. Du förtjänar det! ???Ja, det gör det ju verkligen! Men jag fick veta redan i måndags att de har hittat min (och ska hålla den i beslag i en månad pga utredning om häleri... ?) Så lär väl vara en annan. Men tack för tipset!
Jo visst hade väl kunnat tänka mig det, men finns ju typ 0 cyklar att köpa för tillfället...Ah skönt ändå. Men va fasen, unna dig en ny hoj. Du förtjänar det! ???
Klick.Jo visst hade väl kunnat tänka mig det, men finns ju typ 0 cyklar att köpa för tillfället...
Haha ja om det bara vore så enkelt...Klick.
?. Men shit vad ont om vettiga cyklar strlk S det finns för leverans?! Galet.Santa Cruz 5010 4.0 C S - 27.5" Carbon Mountainbike - 2021 - loosely blue
Santa Cruz 5010 4.0 C S - 27.5" Carbon Mountainbike - 2021 - loosely bluewww.bike24.com
Varför får du inte tillbaka den? Har du inte kvitto?Ja, det gör det ju verkligen! Men jag fick veta redan i måndags att de har hittat min (och ska hålla den i beslag i en månad pga utredning om häleri... ?) Så lär väl vara en annan. Men tack för tipset!
Jo jag har kvitto och kommer få tillbaka den så det är aningen obegripligt. Men han som stal den hävdar att det är hans och då ska han tydligen få fyra veckor på sig att bevisa detVarför får du inte tillbaka den? Har du inte kvitto?
Fasen va tråkigt, kan ju tycka att det är orimligt eftersom att du faktiskt kan bevisa det direkt.Jo jag har kvitto och kommer få tillbaka den så det är aningen obegripligt. Men han som stal den hävdar att det är hans och då ska han tydligen få fyra veckor på sig att bevisa det
vid beslagtaget gods gällande stöld/häleri så trots rättmätige ägare har kvitto så om misstänkt gärningsperson hävdar vid beslaget att godset är legit inköpt så får denne X-antal dagar på påvisa detta .. finns nämligen små kryphål i svea lag o en rutinerad tjyv vet om detta o i hopp om komma lindrigare undan nyttjar detta. har själv surt nog fått erfara samma sits o vackert fått vänta några veckor på återfå en stulen hojJo jag har kvitto och kommer få tillbaka den så det är aningen obegripligt. Men han som stal den hävdar att det är hans och då ska han tydligen få fyra veckor på sig att bevisa det
Ja fast bara för man har originalkvittot kvar behöver det inte betyda att man är ägaren. Den kan ju blivit såld t.exFasen va tråkigt, kan ju tycka att det är orimligt eftersom att du faktiskt kan bevisa det direkt.
Grattis till att din cykel är återfunnen! ??Hoppas du får tillbaka den så snabbt som möjligt. Blev själv av med en Spectral 2018 och en Stoic 2021 vid inbrott i västra Göteborg 2021-02-23. Inget hört eller sett än så länge ?Jo jag har kvitto och kommer få tillbaka den så det är aningen obegripligt. Men han som stal den hävdar att det är hans och då ska han tydligen få fyra veckor på sig att bevisa det
Ytterligare en anledning att skriva köpekontrakt med namn på säljare och köpare, ramnr på cykeln, etc, vid beg.köp.Ja fast bara för man har originalkvittot kvar behöver det inte betyda att man är ägaren. Den kan ju blivit såld t.ex