Tack för all input!
Tittade i den tyska databasen, men det var lite svårt att hitta rätt NN och med motsvarande fälgbredd. Men det verkar ju vara ungefär same-same, så det borde väl gå bra.
Klickar nog hem Assegai+DHR2. Hittade i lager på samma ställe. Just den kombon hittar jag inte på länkad webbsida, men fick ju en bra direkt rekommendation härifrån.
Hoppas det inte är alltför överdjävligt att få på dem på mina Bontrager Line Comp 30...
https://happyride.se/forum/threads/bontrager-faelg-och-maxxis-daeck-en-horribel-kombo.3686455/
Måste inventera hur mycket rosa gegga jag har kvar i flaskan oxå....Makten verkar ha riktigt dålig erfarenhet av den. Jag vet inte om jag fått nån punka...ingen jag märkt i alla fall. Stans Race kanske...hur är doseringen av den? Den rosa skulle det vara 130ml i ett 29" har jag för mig. Tror jag läste om ungefär halva doseringen för Schwalbes eller om det var Bontragers då när jag köpte den rosa. Har Rimpact-korv också, så den ytan kommer väl också ta åt sig en skvätt.. Hur mycket brukar ni hälla i av olika geggor på 29x2.4-2.5?