IM
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag tolkar det som att mineraloljan är ny. ?Nåt som verkar tydligt däremot är att han smort med mineralolja, stay away?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tolkar det som att mineraloljan är ny. ?Nåt som verkar tydligt däremot är att han smort med mineralolja, stay away?
Alltså......precis sådana satt på min stulna förra cykel....men det var ju ett år sedan nu.Någon som saknar en cykel eller delar så ligger den nu ute på Tradera. Stoffe råkar ha två hjulpar å en växel med avskruvat växelöra.
Han ger oss ändå en del info. Han berättar att den har 0 eller 2 smällar, men också att den har lite smällar. Detta utesluter att den har 0 smällar. Slutsats: Cykeln har två smällar.Oklart om den fått nån smäll eller inte ?
![]()
MTB 29 tum säljes i Tranås - Blocket
3400 kr - Mountainbike - Tranås - Hej nu är det dags o sälja min fina MTB den är ny inga smällar eller två jag vet ej men lite smällar har den men den går s...www.blocket.se
Visa bilaga 477464
Efter denna föredömliga genomgång känner jag mig trygg. Samt ett trängande behov av en ny cykel. I vilken papperskorg skall jag lämna påsen med alla pengarna?Han ger oss ändå en del info. Han berättar att den har 0 eller 2 smällar, men också att den har lite smällar. Detta utesluter att den har 0 smällar. Slutsats: Cykeln har två smällar.
Utöver det så gäller följande:
Den är ny (se nedan).
Allt på den är bytt.
Eftersom många är osäkra kring om delmängden "däck" ingår i mängden "allt" så väljer säljaren att poängtera att han tillhör gruppen som anser att det är så.
Den går som fan.
Allt är nytt. Detta kan bara betyda att säljaren M550i inom ämnet kvantfysik ansluter sig till Tegmarks typ 3-definition av multiversum.
Mineraloljan är ny (se punkten ovan ang. Tegmark)
"sparsamt använda och i nyskick".https://happyride.se/annonser/handbyggda-gravelhjul.142404/ ute igen! Att ingen slagit till!?
Kolla den Spark RC Comp som ligger ute för 30'. En 2018 ............kanske dax att lägga ut en intresseannons på min...kanske få 20% mer än man köpte den för 2018.....
Tomte-varning ?Skall bara köra skiten ur den först. Tingnings avgift också antar jag.
Hopps cykel som "sport" dör en snabb död efter covid.
Fast vi vet ju båda att det finns inte.Stumpjumper (2019) men risken är stor för att man inte får tag i någon ny cykel av samma kaliber eller bättre.
Bor inte i Stockholm men svarar ändå nä
+1Kunde väl vänt stammen och flyttat ner den innan fotograferingen. Då hade den varit hyffsat snygg iallafall. (Sedan är den ju fotad från fel sida också.)
Snyggare än denna iaf, frågan vad man gjort med denna.+1
Och ordnar ordentlig med flaskhållare. Och ett par snygga hjul. Eller åtminstone se till att däcken är placerade ordentligt; by the book. Eller bara slängt ditt ett ?. ?
Oklart vilka mått man ska gå efterSyftar 28 rum på ramstorleken?
Tror att sadelröret, som är vanliga storlekmåtten, är mycket nära 28 tum.Oklart vilka mått man ska gå efter
Är det ändrat? Sänkt? Jag har en tydlig bild av att den annonsen avslutades med 47 999:- prutat och klart.
Med betoning på lång!Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Långfärdsutrustad Herrcykel https://www.blocket.se/vi/95802598.htm
Visste inte ens att de kom så långa.Med betoning på lång!
Den där tog nog priset! 7000 spänn för en 15 år gammal hoj med trasig dämpare och rambrott. Som grädde på moset är öket inte omvårdat. Om någon köper den där skrothögen för det priset är det läge för en orosanmälan till socialen.Nej.
![]()
Säljes: Full XTR Bianchi
Funkar fint, men behöver litet omvårdnad. Dämparen har gett upp men cykeln funkar fint i övrigt. Chappyride.se
Jo men för en gångs skull har man inte "tappat" laddaren och batteriet, det ger ett premium på priset.Nu är det förvisso säljarnas marknad, men 100 millar för en el-mtb är i högsta laget.
Klassiker! Hälften av alla annonser följer den logiken dessa dagarAlltid snällt att nöja sig med 3500.
Eller så köper man ett par nya från valfri tysk för 3750
Jag sålde precis ett par saint bromsar för 7000:-Alltid snällt att nöja sig med 3500.
Eller så köper man ett par nya från valfri tysk för 3750
334 sparade annonser?? ?
334 sparade annonser?? ?
Autokorrektion.
Ah, så är detAntal olästa annonser i bevakningar.
Antal olästa annonser i bevakningar.
Vet inte om det är så för amenvafan, men min blocketapp nollar aldrig den siffran, eller oläst-statusen när man går in i vyn. Har varit så i typ ett halvår. Man undrar om det är så att alla som jobbar på blocket har android-telefon. ?
Nä, det är en specilized s smal med 19" hjul.Är detta en S-works? Med deore och dubbelklinga fram?
![]()
Säljes: specilized S carbon
Säljer grabbens cykel smalram 19tumshjul carbon väger ca 11kg tot använd i mycket fint skick undanber skahappyride.se