Blockettråden 2

Mashimaro

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Oklart om den fått nån smäll eller inte 🤔

Visa bilaga 477464
Han ger oss ändå en del info. Han berättar att den har 0 eller 2 smällar, men också att den har lite smällar. Detta utesluter att den har 0 smällar. Slutsats: Cykeln har två smällar.

Utöver det så gäller följande:
Den är ny (se nedan).
Allt på den är bytt.
Eftersom många är osäkra kring om delmängden "däck" ingår i mängden "allt" så väljer säljaren att poängtera att han tillhör gruppen som anser att det är så.
Den går som fan.
Allt är nytt. Detta kan bara betyda att säljaren M550i inom ämnet kvantfysik ansluter sig till Tegmarks typ 3-definition av multiversum.
Mineraloljan är ny (se punkten ovan ang. Tegmark)

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Han ger oss ändå en del info. Han berättar att den har 0 eller 2 smällar, men också att den har lite smällar. Detta utesluter att den har 0 smällar. Slutsats: Cykeln har två smällar.

Utöver det så gäller följande:
Den är ny (se nedan).
Allt på den är bytt.
Eftersom många är osäkra kring om delmängden "däck" ingår i mängden "allt" så väljer säljaren att poängtera att han tillhör gruppen som anser att det är så.
Den går som fan.
Allt är nytt. Detta kan bara betyda att säljaren M550i inom ämnet kvantfysik ansluter sig till Tegmarks typ 3-definition av multiversum.
Mineraloljan är ny (se punkten ovan ang. Tegmark)
Efter denna föredömliga genomgång känner jag mig trygg. Samt ett trängande behov av en ny cykel. I vilken papperskorg skall jag lämna påsen med alla pengarna?

TTR

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Tävling pågår i orimligast prissättning på Spark RC Team. Listpriset var ~40kkr 2019, och de gick på rean samma höst för 34-36kkr.

https://happyride.se/annonser/scott-spark-rc-team-2019-xl.148526/

Ubbe73

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Kolla den Spark RC Comp som ligger ute för 30'. En 2018 ............kanske dax att lägga ut en intresseannons på min...kanske få 20% mer än man köpte den för 2018.....

XTRMNTR

Medlem
Blockettråden 2
Kolla den Spark RC Comp som ligger ute för 30'. En 2018 ............kanske dax att lägga ut en intresseannons på min...kanske få 20% mer än man köpte den för 2018.....

Ja det är ju verkligen säljarnas marknad. Jag blir också sugen på att lägga ut min Stumpjumper (2019) men risken är stor för att man inte får tag i någon ny cykel av samma kaliber eller bättre.

etnica

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Skall bara köra skiten ur den först. Tingnings avgift också antar jag.

Bilagor

• Screenshot 2021-03-26 at 17.33.03.png
    Screenshot 2021-03-26 at 17.33.03.png
    88.2 KB · Besök: 367
Senast ändrad:

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Kunde väl vänt stammen och flyttat ner den innan fotograferingen. Då hade den varit hyffsat snygg iallafall. (Sedan är den ju fotad från fel sida också.)
+1
Och ordnar ordentlig med flaskhållare. Och ett par snygga hjul. Eller åtminstone se till att däcken är placerade ordentligt; by the book. Eller bara slängt ditt ett ?. 😁

LFN

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Nej.

Den där tog nog priset! 7000 spänn för en 15 år gammal hoj med trasig dämpare och rambrott. Som grädde på moset är öket inte omvårdat. Om någon köper den där skrothögen för det priset är det läge för en orosanmälan till socialen.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer