Blockettråden 2

jiha

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Undrar om den funkar på ”platten” 😉

377DD493-7AA6-4D0F-BF12-8C496635A4F3.jpeg

Konsensus

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Frågan är ju om det inte är mer av ett prut- än sälj-argument
Arkitektritad cykel säger väl egentligen ingenting om inget namn återspeglas i annonsen. Det är många saker som är ritade och konstruerade av arkitekter, allt från design, formgivning, stadsplanering och konstruktion av hus och cyklar. Inget namn är = vanlig hoj.

FredrikHjort

Ny medlem
Blockettråden 2
https://www.blocket.se/vi/95865852.htm
Hej, vet att det skrivits lite om denna Rasmus tidigare och senast för ca 4 månader sen. Är det ngn som köpt? Är det stulet eller är han bara ”driftig” som köper billigt säljer dyrare? Jag är ny så tar tacksamt emot en ockulärbesiktning av bilderna i annonsen om det är ngt märkligt vid första anblick! Tack för hjälpen!

rouster

Aktiv medlem
Blockettråden 2
https://www.blocket.se/vi/95865852.htm
Hej, vet att det skrivits lite om denna Rasmus tidigare och senast för ca 4 månader sen. Är det ngn som köpt? Är det stulet eller är han bara ”driftig” som köper billigt säljer dyrare? Jag är ny så tar tacksamt emot en ockulärbesiktning av bilderna i annonsen om det är ngt märkligt vid första anblick! Tack för hjälpen!

Jag har sett rätt många av de cyklar han säljer till salu av någon annan för ett lägre pris några dagar innan så det är nog mest en driftig person. Bilskojare fast i cykelvärlden med en hel del tveksamma annonstexter och årtal på många av cyklarna.

FredrikHjort

Ny medlem
Blockettråden 2
Jag har sett rätt många av de cyklar han säljer till salu av någon annan för ett lägre pris några dagar innan så det är nog mest en driftig person. Bilskojare fast i cykelvärlden med en hel del tveksamma annonstexter och årtal på många av cyklarna.
Tack! I detta fallet verkar ändå årsmodell stämma. Däremot verkar de däcken han skriver är utbytta faktiskt vara de som sitter som orginal👍 Får skriva till honom helt enkelt!

nadderf

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Tänk på att just den cykeln finns i lager hos endel butiker. 2000kr upp till nypris kan vara värt för garantier eftersom endast första ägaren har garanti.

Woodknocker

Medlem
Blockettråden 2
Bissara priser...tycker synd om de som vill köpa en cykel just nu.
Haha ja du det är inte lätt. Enda vägen är väl köpa kinaram och bygga sitt eget. Men ska vi vara RIKTIGT strikta så går det inte köpa cykel nu för du får ju inte den förrän i höst. ..

okej okej okej, nu är där MÅNGA prisvärda cyklar i köp sälj. Synd att man personligen aldrig i hela livet skulle köpt en kolfibercykel begagnad meeen är man våghalsig/dum nog att göra så finns där många fina nu. Till och med Ribble har ju leveranstider på flera månader nu så är man i akut behov är det begagnat eller bygga själv med kinaram. Och samtidigt lyckas Evans cycle gå i konkurs, det är helt oförståeligt för mig, men det är väl Brexit I guess.

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer