Är väl ganska så enkelt. Sälja startbiljetter till hemmavasan. Ta 1200 sek för att någon skall få cykla 9 mil runt huset. Kan ingå ett SMS med texten "Bra jobbat" när man lagt upp resultatet på Strava.Måste va tufft nu att sälja startplatser när det är ganska oklart om starten går
Tak tak!Fyller det år?
Visa bilaga 480658
Rapporterade du annonsen?Men.... Va?
![]()
Säljes: Off white Jordan’s
Säljer ett par helt nya Nike jordans off white. Jag köpte den från Nikes drop från deras hemsida.happyride.se
Visa bilaga 480912
Nä, kanske jag borde gjort. Fast man kan ju, till säljarens försvar, tänka att någon kanske vill cykla i ett par air jordans för 4k...?Rapporterade du annonsen?
Jag rapporterade den. Jansson lär radera den strax :)Nä, kanske jag borde gjort. Fast man kan ju, till säljarens försvar, tänka att någon kanske vill cykla i ett par air jordans för 4k...?
Eller.. nej.
Finns det inte max antal tecken i annonstext?
Snygg!Vad sägs om den här i Zwift? Bodde jag närmare skulle jag överväga att köpa den som kuriosa. Bra pris. Visa bilaga 481158
Den där pryder ju faktiskt sin plats i vardagsrummet hemma hos vilken livsstilscyklist som helst!Vad sägs om den här i Zwift? Bodde jag närmare skulle jag överväga att köpa den som kuriosa. Bra pris. Visa bilaga 481158
Säljer mina oanvända kalsonger. Använda max 3-4 gånger. Finns inte ett märke.Oanvänd = <4 gånger tydligen
Är det prutbart?Säljer mina oanvända kalsonger. Använda max 3-4 gånger. Finns inte ett märke.
Pruttbart *Är det prutbart?
Pruttbart *
(Finns det utrymme och acceptans för en till? Vi provar.)Nej, färdigpruttat.
På det spåret: Jag blir lika förvånad varje gång det läggs upp sälj-annonser på använda bibs. Det är väl i princip som att sälja just använda kalsongerSäljer mina oanvända kalsonger. Använda max 3-4 gånger. Finns inte ett märke.
Är ett halvt rätt i alla fall, han borde så klart skriva ... är nästan singlespeed :-)Denna "Lapirre" ligger ute på FB marketplace. Är singlespeed enligt säljaren.
du har inte gjort lumpen va?På det spåret: Jag blir lika förvånad varje gång det läggs upp sälj-annonser på använda bibs. Det är väl i princip som att sälja just använda kalsonger
Aldrig tvättade!Säljer mina oanvända kalsonger. Använda max 3-4 gånger. Finns inte ett märke.
finns ju tjejor som säljer sina använda trosor på facebook, så... ;)Aldrig tvättade!
Nej det stämmer. På mönstringen tyckte de tydligen inte att jag var värdig den upplevelsen. Men du köpte knappast andras begagnade kallingar då heller va?du har inte gjort lumpen va?
Köpte inte, men vi lämnade in våra använda kläder till tvätteriet och fick tillbaka rena...Nej det stämmer. På mönstringen tyckte de tydligen inte att jag var värdig den upplevelsen. Men du köpte knappast andras begagnade kallingar då heller va?
Nej du måste låta marknaden avgöra!Jag kan inte välja att låta bli att sälja mina?
Va fan. Den jävla marknaden.Nej du måste låta marknaden avgöra!
Billigt, ett klipp ju..Rapporterade du annonsen?
Måste man välja?Hellre använda Bibs än använda våtdräkter. Har själv sålt använda våtdräkter efter några säsonger "inte kissat en enda gång i den!"
Marknaden avgör. s.k. Laissez-faireMåste man välja?
Om det duger åt Remy så duger det åt mig!Eagla någon?
Visa bilaga 481713