Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har uppmärksammat en ”bugg”.
När jag går in på KoS ligger mina sista notiser kvar som olästa, trots att jag rensat dem på forumet. Det hjälper inte att uppdatera sidan när jag står i KoS, det hjälper inte heller att följa notislänken, när jag sen återigen går in på KoS är antalet notiser oförändrat.
IOS på IPhone.
Även jag upplever samma sak. Man kommer in på fösta inlägget men trycker man på "gå till nytt" så hamnar man rätt. Oftast i lite äldre trådar.Samma uppfattning
@JohanA (gissar jag?)
Det går ju att ignorera en tråd
Visa bilaga 476779
Var hittar man (jag i det här fallet) en lista över de trådar man (jag!) har ignorerat?
Dock verkar jag själv inte kunna avignorera saker. Har meddelat Johan
Inte så mångaVem har high score på ignorera trådar?
Om du ignorerar samtliga trådar underlättar du ju ditt moderatorjobb betydligt ?Dock verkar jag själv inte kunna avignorera saker. Har meddelat Johan
Men syns inte citeringar osv av ignorerad person? Det borde vara ännu värre kan jag tycka. Om ni nu ens kan läsa detta kom jag på nu?Går man in på en av dem så syns sluta ignorera.
Vem har high score på ignorera trådar?
Man ser ett användaren skrivit något men texten är dold.Men syns inte citeringar osv av ignorerad person? Det borde vara ännu värre kan jag tycka. Om ni nu ens kan läsa detta kom jag på nu?
Då får jag prova, tack.Man ser ett användaren skrivit något men texten är dold.
Alltså, nu känner jag mig gubbig.@JohanA (gissar jag?)
Det går ju att ignorera en tråd
Visa bilaga 476779
Var hittar man (jag i det här fallet) en lista över de trådar man (jag!) har ignorerat?
Alltså, nu känner jag mig gubbig.
Hittar inte vart jag ignorerar tråd.
Fann det precis
Ska kanske tilläggas att jag har det mest som stöd för minnet. Typ "den här användaren har tidigare uttryckt sig illa eller på ett sätt som gör dem mindre trovärdiga" sen brukar jag plocka fram alla svar ändå.272 tydl :)
Men en oerhörd majoritet har inte postat på många många år.
Du kanske behöver gå in på https://happyride.se/forum/forums/sveriges-trevligaste-cykelforum.1/ ? Där har jag 3517 sidor trådar. (Allt av högsta kvalitet såklart)Fann ett, för mig just nu, problem men vanligtvis ett ickeproblem.
Skulle leta upp 2 trådr att ignorera men dom 5 sidorna med trådar räckte tyvärr inte.
Menmen, dom lär dyka upp som en vagel i ögat ganska snart.
Vafaan, när jag väl hittade en av trådarna så såg det inte ut vare sig som du visat eller som centrerad knappen jag såg i annan tråd.
Äntligen nöjd, visade sig att jag ignorerat 2 användare som också var trådstartare.Fann ett, för mig just nu, problem men vanligtvis ett ickeproblem.
Skulle leta upp 2 trådr att ignorera men dom 5 sidorna med trådar räckte tyvärr inte.
Menmen, dom lär dyka upp som en vagel i ögat ganska
Bra att du sa till. Nu ska det fungera igen.Får upp detta felmeddelande när jag försöker gå in på köp och sälj eller sökfunktionen
På Chrome för android
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function add_filter() in /home/httpd/happyride/happyride.se/inc/functions.php:203 Stack trace: #0 /home/httpd/happyride/happyride.se/annonser/ad.php(3): init_section(Array) #1 {main} thrown in /home/httpd/happyride/happyride.se/inc/functions.php on line 203
Funkar igen.Bra att du sa till. Nu ska det fungera igen.
Satan så snabbt. Hann ju knappt skriva klart innan det funkade igenBra att du sa till. Nu ska det fungera igen.
Du kan väl ignorera från ett inlägg denne skrivit?Jag har ett aktuellt problem
@JohanA: om en medlem har gjort så här med sin profil
Visa bilaga 482697
hur skall man då göra för att kunna
Visa bilaga 482698
Tack, det funkade!Du kan väl ignorera från ett inlägg denne skrivit?
Funkar inte designen på världens överlägset mest sålda surfplatta skulle jag inte säga att det är surfplattan det är fel på, utan designen som bör anpassa sig till surfplattan (inte tvärtom).Tjena!
iPad är nog ledordet. Provat på två telefoner och en surfplatta, kan inte återskapa ditt problem.
Prova Chrome eller annan webläsare istället för Safari
Testade nu på min IPad (Ipad 2017, som ska vara fullt uppdaterad), och den verkar bete sig likadant.Vet faktiskt inte om det finns ngn uppdatering av plattan som ligger och väntar. Får kolla det men det är nog ändå osannolikt att felet ligger på min iPad.