Testa nya forumet på Happyride

xyz-saft

Aktiv medlem
Ny texteditor och bildvisare nu.

Jag kunde zooooma i en bild på telefonen. Äntligen!
Bra, meeeen. Bakgrunden i texteditorn har samma färg som bakgrunden i forumet (beige om man har rätt tema). Lite otydligt.

Och bilder stängs fortfarande inte när man trycker bakåt, utan man hamnar på föregående sida. Synd att det inte löste sig samtidigt.

Edit: bakgrunden byter färg när man ställer markören i editorn. Innan dess är den vit.

Senast ändrad:

marr

Moderator
Forumvärd
Bra, meeeen. Bakgrunden i texteditorn har samma färg som bakgrunden i forumet (beige om man har rätt tema). Lite otydligt.

Och bilder stängs fortfarande inte när man trycker bakåt, utan man hamnar på föregående sida. Synd att det inte löste sig samtidigt.

Edit: bakgrunden byter färg när man ställer markören i editorn. Innan dess är den vit.
@JohanA färgerna borde väl gå att ändra?

marr

Moderator
Forumvärd

Bilagor

• Screenshot_20210305-165543_Chrome.jpg
    Screenshot_20210305-165543_Chrome.jpg
    167.8 KB · Besök: 19

moros

Aktiv medlem
Ny texteditor och bildvisare nu.

Jag kunde zooooma i en bild på telefonen. Äntligen!
Nytt bildproblem för mig i editorn nu. Infoga bild, därefter kan jag inte justera storleken. Innan klickade man och drog i hörnen. Nu klickar man så blinkar den gröna ramen till lite men stannar inte. Jag gillar att skala ner bilderna lite men det går inte nu. Chrome / Android11

jagärintecyklistmen

Aktiv medlem
Som många andra hade jag önskat att man kunde stänga en bild genom att gå bakåt, utan att lämna tråden. Men tills nyligen kunde man - beroende på bildens storlek/format - ofta trycka någonstans utanför bilden istället för krysset uppe i hörnet. Nu verkar det lilla hacket inte fungera, utan nu är det verkligen bara det där krysset, lååångt uppe i hörnet som funkar.

wukkaN

Aktiv medlem
Det här med att det helt plötsligt kommer upp reklam för happy-merch i trådarna, måste det vara så? Först tror man att det ska vara en häftig bild sen visar det sig vara strumpor eller en snubbe med solglajor. Vilket iof är häftigt men ändå :)

edit: sådär
712A93D7-8790-422F-91CB-2B12EA646272.png

marr

Moderator
Forumvärd
Det här med att det helt plötsligt kommer upp reklam för happy-merch i trådarna, måste det vara så? Först tror man att det ska vara en häftig bild sen visar det sig vara strumpor eller en snubbe med solglajor. Vilket iof är häftigt men ändå :)

edit: sådär
Visa bilaga 473614
Well, reklam måste där vara... Inget i livet är gratis.

Jag är inte heller kompis med placeringen.

perzzon

Aktiv medlem
Är det bara jag eller har "rapportera" texten blivit lite väl lik brödtexten. Jag läser den som en del av inlägget titt som tätt.

JohanA

Administrator
Som många andra hade jag önskat att man kunde stänga en bild genom att gå bakåt, utan att lämna tråden. Men tills nyligen kunde man - beroende på bildens storlek/format - ofta trycka någonstans utanför bilden istället för krysset uppe i hörnet. Nu verkar det lilla hacket inte fungera, utan nu är det verkligen bara det där krysset, lååångt uppe i hörnet som funkar.
Testa och swipa upp eller ner.

Pfaff

Aktiv medlem
Mitt intresse för cyklar med hjälpmotor är rätt begränsat. Nu efter senaste uppdatering får jag alla elcykeltrådar upp igen trots tidigare lyckat blockering. Hur gjorde jag? Hittar inte...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer