Testa nya forumet på Happyride
Håller med. Dessutom verkar reklamen laddas först, så man ser den flasha förbi varje gång man öppnar en tråd även om man går till nytt inlägg.Verkar vara nytt. Sjukt störande.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Dessutom verkar reklamen laddas först, så man ser den flasha förbi varje gång man öppnar en tråd även om man går till nytt inlägg.Verkar vara nytt. Sjukt störande.
Ny texteditor och bildvisare nu.
Jag kunde zooooma i en bild på telefonen. Äntligen!
Bra, meeeen. Bakgrunden i texteditorn har samma färg som bakgrunden i forumet (beige om man har rätt tema). Lite otydligt.Ny texteditor och bildvisare nu.
@JohanA färgerna borde väl gå att ändra?Bra, meeeen. Bakgrunden i texteditorn har samma färg som bakgrunden i forumet (beige om man har rätt tema). Lite otydligt.
Och bilder stängs fortfarande inte när man trycker bakåt, utan man hamnar på föregående sida. Synd att det inte löste sig samtidigt.
Edit: bakgrunden byter färg när man ställer markören i editorn. Innan dess är den vit.
Nä?Länken "Trådlista" i botten på varje inlägg verkar ha försvunnit?
Dafuq. Jag är helt säker på att de inte var där nyss.
Dra ner på absinthen?Dafuq. Jag är helt säker på att de inte var där nyss.
Eller upp. Det är nästan alltid en bättre lösning.Dra ner på absinthen?
För mycket skidor...Shit, viktigaste funktionen
Jag har uppdaterat hela forumet men allt är inte klart ännu. Ignorera funktionen var inte kompatibel men det kommer lösa sig.Något knas har hänt med ignorera ja.. Får invänta Johan och hoppas på lösning.
Nytt bildproblem för mig i editorn nu. Infoga bild, därefter kan jag inte justera storleken. Innan klickade man och drog i hörnen. Nu klickar man så blinkar den gröna ramen till lite men stannar inte. Jag gillar att skala ner bilderna lite men det går inte nu. Chrome / Android11Ny texteditor och bildvisare nu.
ja det har inte krävts tidigare, funktionen försvann för några dagar sedan. klart opraktiskt att 'trådlista' försvinner när man bara är inne och läser.Det krävs att du är inloggad för att den skall synas, åtminstone i Chrome och Edge
Varför det @JohanA?
Du får vänta på pro-versionen, då klarnar allt!Är det en slump att dessa förändringar genomfördes samma dag som tråden om Sixten låstes? Skulle inte tro det!
Well, reklam måste där vara... Inget i livet är gratis.Det här med att det helt plötsligt kommer upp reklam för happy-merch i trådarna, måste det vara så? Först tror man att det ska vara en häftig bild sen visar det sig vara strumpor eller en snubbe med solglajor. Vilket iof är häftigt men ändå :)
edit: sådär
Visa bilaga 473614
Så sant, så sant.Well, reklam måste där vara... Inget i livet är gratis.
Jag är inte heller kompis med placeringen.
Testa och swipa upp eller ner.Som många andra hade jag önskat att man kunde stänga en bild genom att gå bakåt, utan att lämna tråden. Men tills nyligen kunde man - beroende på bildens storlek/format - ofta trycka någonstans utanför bilden istället för krysset uppe i hörnet. Nu verkar det lilla hacket inte fungera, utan nu är det verkligen bara det där krysset, lååångt uppe i hörnet som funkar.
Den ligger infälld som ett förstoringsglas uppe till högerÄr det bara för mig som funktionen Förhandsgranska har försvunnit när man ska skicka ett inlägg?
Aha, tackar!Den ligger infälld som ett förstoringsglas uppe till höger
Där satt den! Tack!Testa och swipa upp eller ner.
vilka försämringar happy bjuder på denna vecka..Den ligger infälld som ett förstoringsglas uppe till höger
Vadå, brukar du inte rapportera dina egna inlägg?Måste rapportera vara framme, kan inte redigera vara där på egna inlägg?
Det är vanligare än ni tror...Vadå, brukar du inte rapportera dina egna inlägg?![]()
Hade en notis om just den här kommentaren som vägrade försvinna, förstod inte varför tills jag gick in hit och läste den :DVerkar som att notiser nu förblir gröna tills man faktiskt läst dem. Bra!
Det finns en liten avaktivera/aktivera-knapp i nedre högra hörnet i varje notisfält.Verkar som att notiser nu förblir gröna tills man faktiskt läst dem. Bra!
Tror de pajat ignorera funktionen.Mitt intresse för cyklar med hjälpmotor är rätt begränsat. Nu efter senaste uppdatering får jag alla elcykeltrådar upp igen trots tidigare lyckat blockering. Hur gjorde jag? Hittar inte...