Testa nya forumet på Happyride

mzi

Aktiv medlem
Det här handlar inte om push (de aktiverar jag inte) utan om den där lilla klockan uppe till höger.

mzi

Aktiv medlem
Ok, jag är dålig på att beskriva felet!

Så här upplever jag det:
Jag skriver i en tråd. Sedan skriver fler i tråden och jag får notifieringar.
Om jag slutar svara på det andra skriver så slutar det komma notifieringar, trots att andra skriver i tråden
Om jag fortsätter skriva så fortsätter notifieringarna komma.

(om jag klickar in på klockan så slutar den visa hur många nya jag har, men jag kan fortfarande gå in på själva notifieringen)

jonte987

Aktiv medlem
Du menar att bevakningen släpper eller inte biter? Jag har kryssat bort så de inte kommer i klockan så jag vet inte. Räcker med citat för min del.

JohanA

Administrator
Ok, jag är dålig på att beskriva felet!

Så här upplever jag det:
Jag skriver i en tråd. Sedan skriver fler i tråden och jag får notifieringar.
Om jag slutar svara på det andra skriver så slutar det komma notifieringar, trots att andra skriver i tråden
Om jag fortsätter skriva så fortsätter notifieringarna komma.

(om jag klickar in på klockan så slutar den visa hur många nya jag har, men jag kan fortfarande gå in på själva notifieringen)
För att få nya notiser (efter den första) måste man besöka tråden inloggad.

Manurhin2

Aktiv medlem
När jag scrollar en tråd och av misstag trycker på "svara" så ligger den citerade texten kvar nästa gång jag besöker tråden även om jag raderar den innan jag lämnar.
Klumpgubbe eller bugg?

M

thomaslundstrom

Aktiv medlem
När jag scrollar en tråd och av misstag trycker på "svara" så ligger den citerade texten kvar nästa gång jag besöker tråden även om jag raderar den innan jag lämnar.
Klumpgubbe eller bugg?

M
Editorn verkar vara väldigt kär i gammla utkast, trots att man har raderat dem. Om du raderar, sedan klickar på diskettikonen och väljer ”radera utkast”, så försvinner ditt utkast.

Rätt irriterande faktiskt. :)

fhloston

Aktiv medlem
Editorn verkar vara väldigt kär i gammla utkast, trots att man har raderat dem. Om du raderar, sedan klickar på diskettikonen och väljer ”radera utkast”, så försvinner ditt utkast.

Rätt irriterande faktiskt. :)
En fördel med kärleken är att man kan börja ett inlägg på telefonen fortsätta på datorn, och den avsluta på plattan.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer