Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det en tidsgräns för hur länge man får notifieringar på trådar man skrivit i? Jag tycker att de snabbt försvinner.
För att få nya notiser (efter den första) måste man besöka tråden inloggad.Ok, jag är dålig på att beskriva felet!
Så här upplever jag det:
Jag skriver i en tråd. Sedan skriver fler i tråden och jag får notifieringar.
Om jag slutar svara på det andra skriver så slutar det komma notifieringar, trots att andra skriver i tråden
Om jag fortsätter skriva så fortsätter notifieringarna komma.
(om jag klickar in på klockan så slutar den visa hur många nya jag har, men jag kan fortfarande gå in på själva notifieringen)
Tusen tack! Jag ska försöka att komma ihåg att gå in i trådar jag är intresserad av då ?För att få nya notiser (efter den första) måste man besöka tråden inloggad.
Tjo! Samma problem fortfarande, är den nya versionen inlagd än? Ingen stress, bara nyfiken.De har fixat till lightboxen i den senaste versionen av forumet. Jag har bara inte hunnit lägga in den versionen med det är på g.
När jag scrollar en tråd och av misstag trycker på "svara" så ligger den citerade texten kvar nästa gång jag besöker tråden även om jag raderar den innan jag lämnar.
Klumpgubbe eller bugg?
M
Tack, klumpgubbe och buggEditorn verkar vara väldigt kär i gammla utkast, trots att man har raderat dem. Om du raderar, sedan klickar på diskettikonen och väljer ”radera utkast”, så försvinner ditt utkast.
Rätt irriterande faktiskt. :)
Editorn verkar vara väldigt kär i gammla utkast, trots att man har raderat dem. Om du raderar, sedan klickar på diskettikonen och väljer ”radera utkast”, så försvinner ditt utkast.
Rätt irriterande faktiskt. :)
Möjligt att det inte blir mindre klick, men man kan också radera texten, klicka förhandsvisning och klicka bort felmeddelandet, klart.Tack, klumpgubbe och bugg
Det skulle nog passa mina för feta(inte egentligen) fingrar bättre. Iaf på telefonen.Möjligt att det inte blir mindre klick, men man kan också radera texten, klicka förhandsvisning och klicka bort felmeddelandet, klart.
@JohanA Är senaste version på plats? Jag har fortsatt samma zoomproblem. Noterar att bildvisningen i K&S inte har samma problem.De har fixat till lightboxen i den senaste versionen av forumet. Jag har bara inte hunnit lägga in den versionen med det är på g.
Tumme upp?När man trycker på gillaknappen och kan välja reaktion så tycker jag att det borde finnas '+1' som alternativ. Tycker inte dom nuvarande riktigt fångar in innebörden i +1.
Jag föredrar personligen den då man kan bestämma själv över zoomen, men det en enstaka användares åsikt.Tyvärr inte men det stämmer att K&S har en annan lightbox.
Forumet kommer att uppdateras någon gång =) Och då ska lightbox zoomen bli bättre.Jag föredrar personligen den då man kan bestämma själv över zoomen, men det en enstaka användares åsikt.
det är inget som hindrar att du skriver '1+' eller '42+' i ett separat meddelande på gammalt vis:)När man trycker på gillaknappen och kan välja reaktion så tycker jag att det borde finnas '+1' som alternativ. Tycker inte dom nuvarande riktigt fångar in innebörden i +1.
Jo, forumet imploderar då... :pdet är inget som hindrar att du skriver '1+' eller '42+' i ett separat meddelande på gammalt vis:)
kan ju också kombineras med lämplig symbol i gillamenyn..
det är inget som hindrar att du skriver '1+' eller '42+' i ett separat meddelande på gammalt vis:)
kan ju också kombineras med lämplig symbol i gillamenyn..
1+Jo, forumet imploderar då... :p
Noooooo
Håller med. Riktigt drygt.En sak jag stör mig på är när man surfar på telefonen (Chrome på android) och har förstorat en bild. Då stängs inte förstoringsvyn när man trycker bakåt, utan man går till föregående sida. Har väl antagligen inget med vi forumet att göra, men är störande ändå.
Det är väl förväntat beteende? Se Google Photos etc.En sak jag stör mig på är när man surfar på telefonen (Chrome på android) och har förstorat en bild. Då stängs inte förstoringsvyn när man trycker bakåt, utan man går till föregående sida. Har väl antagligen inget med vi forumet att göra, men är störande ändå.
Så fungerar inte mitt google photos.Det är väl förväntat beteende? Se Google Photos etc.
Ok, då kanske jag missförstår. Det kan vi leva med dock! :-)Så fungerar inte mitt google photos.
Absolut :)Ok, då kanske jag missförstår. Det kan vi leva med dock! :-)
Precis så, det hade varit trevligt.Absolut :)
De vi önskar är att de vore som g photos. Dvs att bakåt minimerar bilden. Nu går man ur tråden istället.
I filter funktionen kan du spara ditt val genom att klicka i rutan "Spara som standard" och sen klicka "Filtrera".Varje gång man går tillbaka till huvud-sidan för forumet genom att klicka på "FORUM" högst upp i menyn så är alltid lästa trådar dolda. Man måste då klicka på den gröna rutan som säger "Visa endast: Olästa" för att ta bort filtret och visa allt. Går det att ställa in någonstans att alltid visa alla trådar?
Jag tycker inte om att lästa trådar liksom försvinner då jag brukar använda dom som en indikation på hur långt ner jag scrollat i furomet och läst intressanta trådar.
Klockrent, tackar. Letade runt som en tok inne bland konto-inställningarna och tänkte inte på att det kunde vara vid själva filterinställningen i sig.I filter funktionen kan du spara ditt val genom att klicka i rutan "Spara som standard" och sen klicka "Filtrera".
Noterade det också.Är det något nytt att det visas reklam mellan inlägg i trådar, eller har jag bara totalt missat det tidigare?
Verkar vara nytt. Sjukt störande.Är det något nytt att det visas reklam mellan inlägg i trådar, eller har jag bara totalt missat det tidigare?