Testa nya forumet på Happyride

ooms

Aktiv medlem
En väldigt osignifikant liten önskan från en som mest läser forum på mobilen: När en trycker på gilla-knappen vid datorsurf antar jag att en får flera reaktionsalternativ än vid mobilsurf då bara tumme upp finns (i alla fall med ios och safari). Det vore fint om det gick att göra samma val vid mobilsurf. Ibland är det inte passande med tumme upp då en egentligen vill visa sympati och menar 😕.
Håll kvar när du trycker på "gilla" så dyker flera alternativ upp!

marr

Moderator
Forumvärd
En väldigt osignifikant liten önskan från en som mest läser forum på mobilen: När en trycker på gilla-knappen vid datorsurf antar jag att en får flera reaktionsalternativ än vid mobilsurf då bara tumme upp finns (i alla fall med ios och safari). Det vore fint om det gick att göra samma val vid mobilsurf. Ibland är det inte passande med tumme upp då en egentligen vill visa sympati och menar 😕.
Vad händer om du håller inne på gilla? Långtryck med fingret.

Jag var för långsam!

Rattnalle

Aktiv medlem
Håll inne på knappen.

mao

Medlem
Jag har inte läst alla sidorna här så det finns risk att frågan ställts förut... Men kan man dölja elcykeltrådarna som dyker upp i flödet?

perzzon

Aktiv medlem
Vad i hela friden är det här?
20200602_083245.jpg

Vad skulle poängen med en dylik funktion vara? Försvåra genomlysning... Krångligare att se antal inlägg och vilka de är.

perzzon

Aktiv medlem
Jo jo. Funderade mer på vad syftet med en dylik funktion skulle vara.
Som jag ser det förenklar det endast för ljusskygga användare.

Pfaff

Aktiv medlem
Varför blir det så här när jag växlar från forum till K&S och därefter tillbaka till forum?
Och varför i himlens namn får jag en massa elcykeltrådar upp? Det är (ju?) ett annat forum?

410CAC66-84E7-4491-A3E0-90E367FDD46E.png

marr

Moderator
Forumvärd
Svårt att se att forummjukvaran spelar in där. Testa skriva på något annat i din webläsare.

nisseson

Aktiv medlem
Zoomfunktionen på bilder på Android/Chrome beter sig konstigt idag. Så fort man zommar in det minsta med tvåfingerszoom så hoppar bilden till någon sorts default-in-zoom. Zommar man ut lätt igen så hoppar bilden tillbaka, eller zoomar in mer.
Jag har fortfarande den här knasiga zoomfunktionen, skulle gärna se det fixat så man kan zooma efter eget huvud! :-)

Earlslick

Aktiv medlem
Det var ju ett tag sen jag fick varningen men det skulle vara intressant att veta hur många varningar man kan dra på sig innan man får stå i skamvrån ett tag?

perzzon

Aktiv medlem
Har också knasig zoom fortfarande. Android chrome vanligtvis men tror det händer på andra browsers också.
Fö. tycker jag fortf. att det är helknasigt att jag kan ignorera en hel tråd utan att få kontrollfråga men jag får en dialog om jag skulle råka välja att bevaka/avbevaka :)

Senast ändrad:

Mange.

Aktiv medlem
Desmo dubbelpostade ju massa bilder på brm1200, nu gjorde jag det också i Sverigetrampet tråden.
Ser inte vad som är fel när jag försöker redigera det. Men något är fel?

kais01

Aktiv medlem
om man inte bestämmer sig för fullbild eller inte, alltså klickar i ett av dessa alternativ, har jag upplevt att det blir dubbelt.

dessutom är felet kvar att random bilder vrids 90 grader.

fhloston

Aktiv medlem
Bevakade trådar... Jag får notiser (ringklockan uppe till höger) på en del av mina bevakade trådar, men inte alla och inte alltid.

Vad kan det bero på?

fhloston

Aktiv medlem
Jag gissar: om du hade flera notiser, klickar på klockan och går in i en tråd och så kommer du inte notifieras om de andra trådarna innan du besöker dem. Även om det kommer nya inlägg.
Hmm, jag tror att det sker när jag läst alla notiser, och sen dyker det upp en ny...

Jag ska försöka se något mönster.

jansson99

Moderator
Forumvärd
Det var ju ett tag sen jag fick varningen men det skulle vara intressant att veta hur många varningar man kan dra på sig innan man får stå i skamvrån ett tag?
@Earlslick

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer