Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
erik h sa:Får många fina minnen av den här karate-bailningen som Tobbe/TnT så påpassligt förevigade.
År 2006, peak MTB för egen del tror jag och kanske även för cykelkulturen i stan på många sätt.
erik h sa:Får många fina minnen av den här karate-bailningen som Tobbe/TnT så påpassligt förevigade.
År 2006, peak MTB för egen del tror jag och kanske även för cykelkulturen i stan på många sätt.
akt1 sa:jekyll sa:Tyvärr kommer jag inte ihåg vad fotografen heter...
Fotat vid Åre Endurot 2016. Vill minnas att det är slutet på DH-banan.
Snyggt,
Miniondäck där? 2.5?
Det var sista gången det skräpet användes :) 7iDp numera!Rattnalle sa:Vad gör knäskyddet nedanför knät?
WSB sa:Det var sista gången det skräpet användes :) 7iDp numera!Rattnalle sa:Vad gör knäskyddet nedanför knät?
Bilden är tagen från köket, strax före jag tog med foten i en väska till Sahlgrenska där de häftade på den bakvänt. Gick ju knappt att cykla hem sen.Det är en magiskt rolig tråd som borde hållas levande. Det har allt att erbjuda! Feta trappdubblar, gubbar på vätternrunda och ett litet sår på foten!
2009 va året (jag till vänster) Visa bilaga 490359
Det är en ytter kurva där...? Syns inte så bra här dockÅ vart är du på väg nånstans?
Va du född 1902 ? ( Snyggaste action bilden på dig)Året var 1902, det här var en tidig prototyp. Gummibristen under världskrigen tvingade oss att gå ner på mindre hjulstorlek men har alltid känt att det där ursprungliga var mer naturligt.
Visa bilaga 490366
Va du född 1902 ? ( Snyggaste action bilden på dig)
Tänk om du hade gjort timmen upp och ett leende in i kameran på det, episkt ?
Jag har ju bara haft tillgång till gubbversionen av H.. Den versionen som har konsekvenstänk och föråldrad kropp.Steam tog det med hästlängder. Men vet inte om vi kan klandra kulturarbetaren för detta...