[OT] Datafrågor - En samlingstråd
Jag försöker hjälpa till med att fixa i ordning en dator som har diverse strul och därför har stått oanvänd länge. Har lyckats lösa mycket, men har kvar flera frågeställningar som jag inte har gått till botten med. De tre kanske viktigaste (mest svårlösta?) är problem Windows update (får inte igenom en kritisk uppdatering och version är fn 17134.285), att aktivitetshanteraren inte går att köra och att det verkar som om operativsystemet fortfarande letar efter filer i mappen program files (x86).
Jag vill helst inte blåsa rent hela datorn, men får samtidigt känslan att det hela tiden dyker upp nya frågeställningar, vilket tar mycket tid.
Någon som vill ge goda råd vad jag har för alternativ och vad som är för- respektive nackdelar med de olika alternativen?
Jag vill helst inte blåsa rent hela datorn, men får samtidigt känslan att det hela tiden dyker upp nya frågeställningar, vilket tar mycket tid.
Någon som vill ge goda råd vad jag har för alternativ och vad som är för- respektive nackdelar med de olika alternativen?